D.Mikalsen

S&S - Sort Porsche Cayenne av Mikalsen

44 innlegg i emnet

Helt fantastisk! Vil tro at eier ble veldig fornøyd!! i skumkanonen, har du ren autofoam når du vasker før poleringen?
Dine s&s har vært en fryd å se på, så jeg vil heller takke deg! Alltid kjekt å se på bra arbeid!

5 dager, bra det ikke er bare jeg og Andre som bruker såpass med tid her ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt fantastisk dette Daniel:thumbs: ser ut som vi slet samtidig med hver sin bil i denne perioden hehe. Du har vert heilt rå i år med å legge ut fantastiske S&S med fantastiske fine bilder og detaljert S&Ser. Eg gleder meg til du skal lære meg å buffe av med 2 hender, det kan eg ikke, har som regel en kaffi kopp i vegen hahaha.

Du jobber veldig rutinert ser eg å holder tidsbruken nede med tanke på det er mye arbeid med så mangel lag coating + en krevende lakk å korrigere!

Du har virkelig stått på i år vil eg si!! og kundene som får levert bilen hos deg er heldig!

ta deg en velfortjent pause så er du klar for 2017 ;)

CRED!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt rått! Og garasjen din..:wub: Cred!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra resultat det ble til slutt:thumbup:

Veldig bra S&S som vanlig og like kjekt hver gang å se igjennom dine jobber.

God jul og venter på flere S&S fra deg i 2017 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig jobb magikeren:D fryd å se.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom jeg meg gjennom den nye boka fra helvete til himmel v. forfatter Mikalsen. Når blir det signering? :D 

Takk for at det igjen kom en bekreftelse for at jeg aldri skal finne på å kjøpe meg en bil med tett sort lakk uten metallic.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. Alltid like spennende hver gang det kommer en S&S fra deg. Like detaljert hver gang. Både bilder, tekst og ikke minst arbeid. Rett og slett nydelig!

Testet nettopp Koch Chemie Heavy Cut selv i dag. Herlig produkt.
Hvordan gikk det med å skjule såret på døren?

Ønsker deg riktig god jul og godt nyttår og håper på at oppdateringer på BMW-prosjektet ditt er rundt hjørnet. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Daniel!

God start på den nest siste arbeidsuken før jul å lese nok en fantastisk flott S&S fra Sotra. Alltid inspirerende å se på den store endringen av bilens finish før og etter med masse gode bilder og forklaringer.

Skulle tro utgangspunktet til lakken var fra en tilårskommen meget sliten anleggsbil, og ikke en luksusbil i millionklassen.  Sluttresultatet ble utrolig bra og eieren må ha følt at han nesten fikk en ny bil når han hentet den. Vil slutte meg til de andre innsendere og takke for alle fine S&S gjennom året.  Vil ikke kalle dine S&S for innlegg, vil opphøye de til reportasjer. God Jul og Godt nytt år fra Oslo og ser frem til minst 17 nye S&S reportasjer neste år.

Endret av ØHN
Slettet sitat av hele S&S'en i dette innlegget
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott S&S som alltid :thumbup:

Alltid morro å lese, se og beundre arbeidet du gjør, gleder meg allerede til nyåret for nye S&S. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert Daniel, strøkent resultat som alltid :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike flott arbeid her Daniel. Kan jeg få bli lærlingen din?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overveldende og imponerende, du leverer som vanlig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Himmel og hav her var det mye steinsprut :P burde vert lakkert. Men strøken jobb på et beist av en mishandlet bil

Eneste jeg så nå etterpå er jeg vil anbefale deg anti holo puten til koch til slutt steg. Oransje den også men flusser ikke så lett som Uber.

Har til nå ikke funnet noen hard lakk den ikke rydder opp etter roterende og heavy  cut uten mellom steg

Endret av e30 tic
Påfyll
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, Sortehaug skrev:

Helt fantastisk! Vil tro at eier ble veldig fornøyd!! emoji1303.pngemoji4.png i skumkanonen, har du ren autofoam når du vasker før poleringen?
Dine s&s har vært en fryd å se på, så jeg vil heller takke deg! Alltid kjekt å se på bra arbeid! emoji4.png

5 dager, bra det ikke er bare jeg og Andre som bruker såpass med tid her emoji28.png;)

Takker så masse Tobias, ja han ble meget fornøyd :thumbup: Ja det er ren autofoam på flasken når jeg vasker før poleringen, føler det blir litt tykkere skum av dette.
Det er veldig kjekt å høre, har gått noen timer i bilde sortering og laging av disse trådene, men gode ord gir masse motivasjon og veldig gøy å vise fram, så takk igjen for de gode ord :thumbup:

22 timer siden, Audi S8 skrev:

Heilt fantastisk dette Daniel:thumbs: ser ut som vi slet samtidig med hver sin bil i denne perioden hehe. Du har vert heilt rå i år med å legge ut fantastiske S&S med fantastiske fine bilder og detaljert S&Ser. Eg gleder meg til du skal lære meg å buffe av med 2 hender, det kan eg ikke, har som regel en kaffi kopp i vegen hahaha.

Du jobber veldig rutinert ser eg å holder tidsbruken nede med tanke på det er mye arbeid med så mangel lag coating + en krevende lakk å korrigere!

Du har virkelig stått på i år vil eg si!! og kundene som får levert bilen hos deg er heldig!

ta deg en velfortjent pause så er du klar for 2017 ;)

CRED!

Takker så masse Andrê! :thumbup: Hehe ja jeg fikk med meg dette her, viktig å slite litt for resultatene, da vet man at man har gjort en god jobb. Takk igjen for masse gode ord Andrè, veldig hyggelig å høre. Du vet jo selv godt at det er ikke bare å lage igang en tråd, tar litt tid å ta bilder og lage tråden også, men det er veldig morro å vise fram. Hahah, det skal vi klare å fikse, skal gå veldig bra så lenge du legger fra deg kaffe koppen :lol:
Prøver så godt jeg kan, du vet det tar lang tid å dulle med disse bilene og en har som regel ikke betalt for ca halvparten av timene en bruker. Men viktig å prøve å holde timene nede, men med en så krevende lakk som dette så er det umulig å holde timene, ikke minst også når det er så mye slitasje som på denne.
Fornøyd med å klare 17 tråder på 1 år, det er litt over 1 tråd i måneden og det er godt gjort syntes jeg, hehe. Takk igjen Andrè, og i lige så. Synd markedet er så ødelagt som det er med disse nedprisingene rundt oss, eller så kunne en virkelig ha laget et stolthetsyrke av dette her.
Pause blir det, vi sees i 2017, vi prates nok før dette uansett, takk igjen! :thumbup:

22 timer siden, Capone skrev:

Helt rått! Og garasjen din..:wub: Cred!

Takker så meget, hehe ja det har blitt veldig fint her :thumbup:

22 timer siden, Nordicshine skrev:

Utrolig bra resultat det ble til slutt:thumbup:

Veldig bra S&S som vanlig og like kjekt hver gang å se igjennom dine jobber.

God jul og venter på flere S&S fra deg i 2017 :)

Takker så meget mister, og tusen takk for de gode ord, veldig kjekt å høre! :)
God jul til deg og dine, vi gjør oss klar til 2017, satser på flere blanke biler og noen solide S&S tråder :thumbup:

21 timer siden, johnsen90 skrev:

Herlig jobb magikeren:D fryd å se.

Takker så masse Hr. Johnsen, hehe magikeren :lol: Godt å høre og kjekt at du ser innom :)

21 timer siden, alexanderst skrev:

Da kom jeg meg gjennom den nye boka fra helvete til himmel v. forfatter Mikalsen. Når blir det signering? :D 

Takk for at det igjen kom en bekreftelse for at jeg aldri skal finne på å kjøpe meg en bil med tett sort lakk uten metallic.

Hahaha, ler meg i hel! :) Blir privat eksemplar til deg i hvert fall, hehe.

Ingen problem, skikkelig drit å rydde opp i, samt å få skikkelig fint, tar enormt med tid.. men dette vet du jo :thumbup: Vi holder oss til metallic.

21 timer siden, Eirik1892 skrev:

Fantastisk!

Takker for det :thumbup:

20 timer siden, pck skrev:

Ahh.. Alltid like spennende hver gang det kommer en S&S fra deg. Like detaljert hver gang. Både bilder, tekst og ikke minst arbeid. Rett og slett nydelig!

Testet nettopp Koch Chemie Heavy Cut selv i dag. Herlig produkt.
Hvordan gikk det med å skjule såret på døren?

Ønsker deg riktig god jul og godt nyttår og håper på at oppdateringer på BMW-prosjektet ditt er rundt hjørnet. :)

Og det er alltid like kjekt å få gode ord i tilbakemelding, takker så masse for det! :)
Ja det er noe av det beste jeg har prøvd hittil, er som smør å tørke av, cutter bra og lang kjøretid.
Gikk forsåvidt greit, litt synlig er det jo selvsagt, jeg er dessverre ingen lakkerer. Men i forhold til slik det så ut, så ble det mye mye bedre. En skal engasjere seg litt for å se at det er noe der.
Takk i lige så, det kommer litt oppdateringer på nyåret, veldig kjekt at det blir etterspurt sånn at jeg får litt press på meg :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget imponerende arbeid du utfører og flott dokumentert.

Har eier kjøpt bilen hos Avetti? Kjøpte selv bil der for noen uker siden, og var under middels fornøyd med klargjøringsjobben.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, Oslo-Shine skrev:

Hei Daniel!

God start på den nest siste arbeidsuken før jul å lese nok en fantastisk flott S&S fra Sotra. Alltid inspirerende å se på den store endringen av bilens finish før og etter med masse gode bilder og forklaringer.

Skulle tro utgangspunktet til lakken var fra en tilårskommen meget sliten anleggsbil, og ikke en luksusbil i millionklassen.  Sluttresultatet ble utrolig bra og eieren må ha følt at han nesten fikk en ny bil når han hentet den. Vil slutte meg til de andre innsendere og takke for alle fine S&S gjennom året.  Vil ikke kalle dine S&S for innlegg, vil opphøye de til reportasjer. God Jul og Godt nytt år fra Oslo og ser frem til minst 17 nye S&S reportasjer neste år.

Takker så masse for de gode ord :) Godt å høre.
Hehe, ja det var en godt formulert setning av akkurat slik tilstanden var, skulle ikke tro det var en luksusbil i millionklassen utifra tilstanden på lakken, var skikkelig matt/grått og trist. Kom seg veldig og eier var godt fornøyd, veldig kjekt å høre, har prøvd å levere i gjennomsnitt god kvalitet på trådene, ikke for mange bilder og for mye tekst, slik at det blir gøy for lesere å se innom i 5 minutters tid. De fleste blar seg nok igjennom bildene og de som er interessert leser teksten. Haha, reportasjer, den likte jeg. Takk så masse og i lige så, skal sørge for å lage noen gode reportasjer for 2017 også 
:thumbup: Takk for hyggelig melding.

14 timer siden, Lafsen skrev:

Flott S&S som alltid :thumbup:

Alltid morro å lese, se og beundre arbeidet du gjør, gleder meg allerede til nyåret for nye S&S. :)

Takker så meget mister, veldig kjekt å høre :thumbup: Skal nok klare å stelle istand en del tråder i 2017 også, så takk for gode ord og motivasjon :)

12 timer siden, Reidar skrev:

Lekkert Daniel, strøkent resultat som alltid :thumbs:

Takker så meget Reidar, hyggelig at du ser innom og legger igjen noen gode ord :thumbup:

12 timer siden, Soulcam skrev:

Steike flott arbeid her Daniel. Kan jeg få bli lærlingen din? emoji23.png

Takker så masse for det :thumbup: Hehe, den beste læringen en kan få er på kurs med skikkelig opplegg :)

4 timer siden, Skydancer skrev:

Overveldende og imponerende, du leverer som vanlig emoji6.pngemoji106.png

Thank you Sir :thumbup: Godt å høre Johnny, takk for de gode ord som vanlig! Dere må jo holde kontroll på meg :)

4 timer siden, e30 tic skrev:

Himmel og hav her var det mye steinsprut :P burde vert lakkert. Men strøken jobb på et beist av en mishandlet bil

Eneste jeg så nå etterpå er jeg vil anbefale deg anti holo puten til koch til slutt steg. Oransje den også men flusser ikke så lett som Uber.

Har til nå ikke funnet noen hard lakk den ikke rydder opp etter roterende og heavy  cut uten mellom steg

Ja det var egentlig altfor mange, og fortsatt var det en del små igjen etter jeg hadde tatt de værste, burde absolutt vært omlakkert :) Takker så masse for det!
Takker så masse for tips, det taes alltid imot med åpne armer 
:thumbup:

17 minutter siden, honnings88 skrev:

Meget imponerende arbeid du utfører og flott dokumentert.

Har eier kjøpt bilen hos Avetti? Kjøpte selv bil der for noen uker siden, og var under middels fornøyd med klargjøringsjobben.

Takker så masse for det :)

Ja jeg mener han sa at den var kjøpt herfra, tror han sa noe i den dur at han var glad for at skiltplatene ble byttet ut så han slapp å se på den logoen fra de som hadde solgt han bilen, var en konstant påminnelse for den dårlige klargjøringsjobben. Da tror jeg du skal ta å strippe ned bilen med noen gode vaskemidler, eventuelt en runde med noe IPA eller monopol, så vil du nok få deg en solid overraskelse i form av slitasje / steinspruter på lakken. Kommer jo selvsagt an på årsmodell og km stand, men i dette tilfelle kom det fram flere og flere steinspruter og dårlig lakktilstand over ukene som kom og det ble værre med hver vask når man fikk vekk disse fillerene som de mest sannsynlig har brukt :)

Endret av D.Mikalsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker du er flink. Tenkte å spørre deg som er så råflink og bruker mye max protect. Jeg har brukt max protect på mange biler og kjøpte 100 ml flaske med v2 og den er helt gul, har aldri sett den fargen . Har du noen peiling på om dette er naturlig eller er det noen feil med produktet ? Med vennlig hilsen Vidar 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyyf som den så ut, fikk flashback til min egen bil jo, likt med steinsprut og slitt lakk :lol:
Men fyttikatta for en jobb du har gjort, gleder meg allerede til flere S&Ser fra deg neste år!! :thumbs:
Tipper det blir godt med en velfortjent ferie snart også, så får du og dine ha en god jul! :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive