Gå til innhold
einarhelge

DCN Desember Aksjon 2016

Recommended Posts

einarhelge

DCN Desember Aksjon 2016

Finn 1 fremmed person som bidrar ulønnet for andre mennesker der du bor (frivillighet)

Avtal en gratis behandling av personens private kjøretøy

Fortell oss hvordan det gikk i denne tråden, del før/etter -bilde av bilen eller lag en komplett S&S!

Hei, jeg har lyst å invitere alle medlemmer av DCN til å delta i en felles aksjon!

Målet med aksjonen er å anerkjenne innsatsen for de som påtar seg frivillig arbeid.

Fortell gjerne hva du mener om denne aksjonen og om du har lyst å bli med!  

Endret av einarhelge
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
einarhelge

Ønsket å ha et ryddig innlegg først, så får heller det utfyllende komme etter :)

Nå som black friday er forbi og vi alle har fått fylt opp lageret med godsaker, så er det ikke lenge før vi skal til å feire jul.

Og da tenkte jeg at det hadde vært kjekt å bruke godsakene og kunnskapen jeg har om bilvask til noe fint!

Tidligere har det blitt utført hyggelige aksjoner både av medlemmene her og av samarbeidspartnerne. 

La meg dra opp igjen Michaels innsamling i desember 2015, her tror jeg det fortsatt er mulig å gi en donasjon!

Det er forbløffende mange gode folk som holder på med frivillig arbeid i nabolaget, byen og fylket du bor i.

Jeg ser ofte innom grupper på Facebook, eksempelvis "Hjelp oss å hjelpe" og der dukker det stadig opp innlegg fra folk i en vanskelig situasjon.

Og der, ut av 13.000 medlemmer på denne gruppen, dukker det opp en fremmed som sier at han/hun godt kan hjelpe til.

Jeg har lyst å gjøre noe fint for disse snille menneskene som bidrar positivt for andre!

Finn en fremmed som gjør positive ting for andre! Tilby deg å gi bilen en god vask eller mer uten betaling. Dette er noe DU kan klare!

Endret av einarhelge
  • DCN Poeng 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig