Gå til innhold

Støtte et godt formål til jul


Michael

Recommended Posts

God kveld, godtfolkens.

Julen er rett rundt svingen, og jeg kan tenke meg og håper selvfølgelig at mange medlemmer her på forumet gleder seg til den fine hvite tida. Det gjør i hvert fall jeg :)God mat, gaver og kos og stemning sammen med familie og venner er alltid bra.

Nå er det dessverre slik at ikke alle her til lands er like heldig stilt som mange av oss. Jeg vil anta at enkelte familier har bekymringer som vanskelig nok kan forstås av de som ikke er i samme situasjon. Spesielt her i de kommende ukene. Jeg tenkte derfor at vi her på forumet i god detailer-ånd kunne forsøke å samle inn en liten sum for Barnekreftforeningen til jul? Dette vil nok komme godt med. Alle bekker små, ikke sant?

Jeg har i den følgende linken opprettet en innsamling spesielt for medlemmer her fra DCN. Om du ønsker å hjelpe Kreftforeningen med midler til fremtidig forskning og et enda bedre behandlings- og rehabiliteringstilbud for kreftrammede barn så legg gjerne igjen en liten sum som du selvfølgelig helt selv bestemmer. God førjul alle sammen! :thumbs:

http://minaksjon.barnekreftforeningen.no/forskning/5-3408 

Sitat

Barnekreftforeningen

Barnekreftforeningen er en landsdekkende frivillig organisasjon. Organisasjonen er i hovedsak drevet av foreldre til barn som har eller har hatt kreft. Deres erfaring skal komme andre kreftrammede barn og deres familier til gode. Barnekreftforeningen samarbeider med Kreftforeningen og er medlem av Innsamlingskontrollen. § 3.

Barnekreftforeningen har som formål;

- å bedre barnas helhetlige behandlings- og rehabiliteringstilbud
- å støtte og tilrettelegge forholdene for familiene
- å samarbeide med leger, pleiepersonell og andre som har omsorg for barna
- å drive informasjonsvirksomhet om kreft hos barn og Barnekreftforeningen
- å søke positivt samarbeide med andre foreninger der dette er naturlig

 

Endret av Michael
  • DCN Poeng 10

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt tiltak!

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert folkens :) Jeg var litt usikker på om dette kom til å være noe folk ville være med på. Men med tanke på at vi på én dag har samlet inn 1/4 av det beskjedne målet så er det jo konge :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Støttet

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil være med for å si takk til de av dere som bruker vårt vaskeanlegg - og samtidig takke for at dere alle bidrar til å holde dette forumet på et så høyt nivå.

Vi er ikke snauere enn at vi utfordrer leverandørene her inne til å gi en skjerv til dette formålet.

De beste ønsker for julen og året som kommer fra oss på Rud :thumbup:

 

Mvh

Transportsentralen Asker og Bærum AS

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig. Donerte, penger er gått fra konto men kommer ikke opp på listen. Håper bare de har fått pengene

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Dette har jo gått over all forventning. Målet har jo nesten blitt doblet nå. Tusen hjertelig takk for interessen og de fine bidragene :)

Vi er jo alle sammen litt smågærne med denne hobbyen vår. Men akkurat dette resultatet gjør at jeg i enda større grad er helt hundre prosent sikker på at folket her på DCN stiller i en helt egen klasse når det gjelder hjelpsomhet, medmenneskelighet og ikke minst empati :D

Dere er råbra og det tror jeg også Barnekreftforeningen synes! Fortsett slik folkens.

  • DCN Poeng 1

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...