Gå til innhold
truhaa

BLACK FRIDAY - hos samarbeidspartnere på DCN

Recommended Posts

truhaa

Fredag dundrer det til igjen, dagen som i løpet av noen få år har blitt en av de største salgsdagen av de alle, eneste som er i nærheten er vel 22 og 23 desember.. Så det er mange kroner en skal kjempe om.. Forhandlere som har avtale med DCN har også sitt ønske om å treffe stimen med bankkort som beveger seg i flokk over internet denne dagen, samt i butikker over det ganske land...

Hvor mange kroner har du satt av til Svart fredag? 

Er du klar?

Her er tilbud våre samarbeidspartnere har profilert på DCN mht denne dagen, og VIP på DCN har litt ekstra hos noen av de også :) 

BILNERDEN Opptil 70% rabatt på bilpleie og bilpleieprodukter!!! (PS, de har tjuvstarta  ;)

CAR-SPA -45% på alle varer!  Fra -10 til 20% på maskiner og Scangrip arbeidsbelysning

CONCOURS Knallgode tilbud på bilpleie samt maskiner både på nett og i butikken..

EXINT Historiens billigste RUPES Ibrid long neck og LHR15 med prisgaranti. DCN VIP får ytterlig DCN rabatt på Black Friday tilbudene de kjører, tjuvstart kl 10.00 torsdag for DCN VIP. 

SCANDICSHINE Opptil 60% rabatt på en mengde varer. feks PTG til 1299,- DCN VIP har fri frakt ved bruk av DCN rabattkode! Tilbud gjelder på nett og i butikkene

Følg med på overnevnte nettsider i løpet av torsdag/fredag natt, da blir mange tilbud avslørt.. 

Lukter våkenatt og svidd VISA lang vei... :D 

black-friday-1.jpg

• DCN Poeng 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arsalan88

Nettbutikkene bør vurdere kraftig salg av scangrip, da neste generasjons scangrip D-match er lansert. :D

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
einarhelge

Hadde vært artig å høre hva dere andre er på jakt etter til black friday?

Scangrip sin hodelykt er en av tingene jeg har fått øynene opp for! Har den håndholdte sunmatch -lykten fra før, veldig fornøyd med den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soulcam

Jeg har sett meg blind. Det var en av sidene som hadde tilbud på 10 stk high gloss finishing microfiber cloth. men jeg kan søren ikke finne det igjen?

Endret av Soulcam

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soulcam
5 minutter siden, Soulcam skrev:

Jeg har sett meg blind. Det var en av sidene som hadde tilbud på 10 stk high gloss finishing microfiber cloth. men jeg kan søren ikke finne det igjen?

Fant det (se bort fra innleget:) )

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Walkabout

Noen som vet om swissvax.no vil kjøre tilbud på Black Friday som vanlig? Ikke hørt noe eller sett noe reklame for det enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no
Akkurat nå, Polish skrev:

Takk! Men dere har gratis frakt først ved kjøp over 1500,- eller?? Og gjelder prisen for meg som ikke er VIP medlem her på klubben? Trenger også Surfex HD, hva vil den koste i 5L?

Jepp, det har vi :) Prisen gjelder for deg som ikke er VIP medlem her i klubben ja. Surfex er også på Black Friday tilbud ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish
28 minutter siden, Bilnerden.no skrev:

Jepp, det har vi :) Prisen gjelder for deg som ikke er VIP medlem her i klubben ja. Surfex er også på Black Friday tilbud ;)

Takk igjen! Ser på siden deres nå at det er nedsatte priser. Er det Black Friday prisene, eller vil de gå mer ned etter midnatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no
2 minutter siden, Polish skrev:

Takk igjen! Ser på siden deres nå at det er nedsatte priser. Er det Black Friday prisene, eller vil de gå mer ned etter midnatt?

Dette er Black Friday prisene :) 15% rabatt på hele nettbutikken og produktene som er satt ned ytterligere finner du her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish
16 minutter siden, Bilnerden.no skrev:

Dette er Black Friday prisene :) 15% rabatt på hele nettbutikken og produktene som er satt ned ytterligere finner du her

Da er handelen gjennomført. Som vanlig ble det handlet mer enn jeg egentlig trenger.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Markro

Elhandel.no har fortsatt noen timer igjen av Black Weekend salget:) Alle VIP medlemmer har også en rabattkode som kan brukes hos oss:) 

Black Weekend

Gratis frakt over 2500,- ink mva 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig