Gå til innhold

Recommended Posts

• Moderatorer
Skrevet

Nei.

Kjøp 1/2", koster jo nesten ikke noe mer. Den du har linket til er jo til trykkluft..

Kjøp noe skikkelig fra gardena er hazelock. Megaflis selger sikkelig slangetrommel til vann. Greit å ha en trommel og slange som samarbeider så du slipper brett på slange osv.

Audi S8
Skrevet (endret)

Eg har den der nå i garasjen for luft, den funker men eg kappet av 2 meter slik at den skulle klare å få slangen inn igjen vart bare ball kvar gang eg skulle få slangen heilt inn, men skal du bruke til vann så hadde eg sett litt på Gardena det har eg brukt i mangen år heime.

Det er viktig å ha vannslanger som gir nokk vann, der er høgtrykkspylerer som kan ta skade, om den ikke får levert nok vannmengde.

http://www.gardena.com/no/water-management/garden-hose-reel/

Endret av Audi S8

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Skrevet

Jeg har fast opplegg til både vann og luft. Luft har jeg 2stk sneller. 

Vann har jeg en slange inn(alt 1/2"), med 4veis ventil. Og fast slange til høytrykksspyler. Og slange fra høytrykksspyler har jeg 20m slange på trommel på vegg. 

Denne som jeg snakket om i første post, er kun til spylle av enkelt. Og ha lett tilgjengelig. Og hovedgrunnen er at den skulle ta liten plass på veggen. 

Om jeg kjøper Gardenia / andre merker så vil jeg ha samme størrelse. Det begynner å bli fylt opp på veggene. 

Må lete litt lenger da, for jeg mener jeg har sett en litt mindre slange trommel for vann. 

• Moderatorer
Skrevet

Hvor liten må den egentig være? Kan jo for all del bruke luftslange til vann også, så lenge du ikke har planer om å koble høytrykk på den.

Eller er vel ikke 40cm x 40cm så stort? http://www.clasohlson.com/no/Cocraft-slangetrommel/31-8266

Skrevet (endret)

Ja, den var jo litt mindre og hendigere :-)

Og tillegg stor slange(ikke 3/8) :-)

Takker, den kommer nok opp på veggen.

EDIT

Målene på den biltema sin er jo Mål: 45 x 40 x 20 cm Vekt: 7 kg. Så den er jo samme størrelse.

Skal se på dette når jeg kommer hjem, er på jobb offshore.

Endret av Mr.rs4

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår