Gå til innhold

SS: VW Golf MK4 GTi Exclusive

Recommended Posts

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Kenneth Nilsen

8

• Burny_

7

• truhaa

4

• Bernhard

4

Kenneth Nilsen
Skrevet

Da ble både Golfen til Bjørnar og Passaten til Rolf premiert blant topp 5 blant 120 utstillingsbiler! :)

Og Skotner fikk pokal på A5'n! Gratulerer! Det vil si at av 3 mulige SS biler, så fikk alle pokal! :)

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Skrevet

Gratulerer til de som fikk pokal. Og gratulerer til deg Kenneth med topp jobb på de bilene :)

Skrevet
Da ble både Golfen til Bjørnar og Passaten til Rolf premiert blant topp 5 blant 120 utstillingsbiler! :)

Og Skotner fikk pokal på A5'n! Gratulerer! Det vil si at av 3 mulige SS biler, så fikk alle pokal! :)

Hehe. Gratulerer :D:thumbup:

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet
Konge, men jeg synes det er kjedelig premiering.. Liker bedre premieringen på Festningstreffet...

Er på en måte litt enig, og så ikke allikevel..

Sitter og ser gjennom bilder fra Hadeland, og det ser ut til å ha vært 1 stk A5, 1 stk Q5 og 1 stk A8. Da ville disse 3 automatisk ha vunnet premie (ikke dermed sagt at bilene ikke var fine nok til å få premie!!), da ingen av dem hadde konkurranse i sin klasse. Sånt synes jeg er litt "kjedelig" :(

Men når det kommer til "folkeklassene" er jeg veldig enig med Bernhard ;) Mer stas å få premie i klasser der konkurransen er tøff :D

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Enig i det Mikael, men annen mulighet er jo også å kjøre de vanlige "folkeklassene" som du kaller det, A3,A4,Golf,Polo o.l og heller ha noen egne klasser med "Diverse" biler hvor de resterende bilene samles..

Men uansett er dette en diskusjon på ett annet forum :)

ClearCoatChristR
Skrevet

Ble pen-pent dette! :D

Felgene sitter som støpt forresten Kenneth!

Bjørnar, du vet allerede hva jeg føler for felgene dine.... :wub:

• 2 weeks later...
  • Admins
truhaa
Skrevet

Verdt å vente på denne her... sykt blank rød bil dette.... vakkert

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

bjorke
Skrevet

Endelig full tråd på denne... Rålekker bil og jobb Kenneth :D

ClearCoatChristR
Skrevet

Sier aldri neitakk til flere bilder vettu! :D

Du er 50/50 kongen Kenneth;)

virtual
Skrevet

Knallbra resultat som vanlig Kenneth! :) Var lakken myk på denne? Syns det var litt vel mye spor etter ull og sip..

Neste gang, test ekte ullpads, eller foamed wool fra LC! :)

Scandicshine Detailer

Kenneth Nilsen
Skrevet
Knallbra resultat som vanlig Kenneth! :) Var lakken myk på denne? Syns det var litt vel mye spor etter ull og sip..

Neste gang, test ekte ullpads, eller foamed wool fra LC! :)

Thanks.

Nei, den var i utgangspunktet ikke det, men deler av bilen var opplakkert. Så det var litt variasjon på pass og trykk. Ble mye kjørespor på opplakkerte flater ja. Men det fiksa 106FF easy peasy. :D

Liker iallefall LC twisted wool bedre enn Scholl sine flate ullpads. Det var ikke på langt nær like mye cut i Scholl sin som LC. Men nå begynte den Scholl padden og bli ganske mettet. Skal teste Mirka pad og den fra LC hvis du mener den er gullegod.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Vil man ha ullpute fra scholl med mer cut, så har de ekste ullputer også.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår