kris1986

Pimpride

113 innlegg i emnet

Ser likt ut ja. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten så tjener marineshop.no dårlig på den eller så tjener pimpride.no latterlig bra på den..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysj.... da er det surt å handle på pimp-sidene, rent rip-off

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke marineshop tjener akkurat dårlig.. Men fuck, 1000 riksdaler liksom.. Handler ikke der nå akkurat

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd maskinen da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den andre fra marineshop, som jeg har, virka mer solid.. Men har ikke prøvd den andre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et klassisk eksempel på hvordan en god innkjøper kan benytte seg av kvantumsrabatter og legge litt press på leverandøren for å få en bedre innpris. Marineshop er vesentlig større både i omsetning og i varesortiment, enn Pimpride.no. Skulle bare mangle at ikke Marineshop er billigere enn "Pimp-gutta" når de sannsynligvis selger 5-6 ganger så mange av f.eks. dette konkrete produktet !

Kort oppsummert: De har lavere innpris, selger flere og tjener mer på nøyaktig det samme produktet - kort og godt !

Husker forøvrig Marineshop godt fra tiden jeg jobbet på kundeservice i Elfa Elektronikk. De var både kunde og konkurrent..... Hyggelige og proffe folk ! Ikke tvil om hvor JEG ville handlet i hvertfall !

Endret av Fredster
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vel heller ikke Pimpride fortjent det beste ryktet blant nettbutikker heller, tvilsom sjappe sier ihvertfall flere av de som har handlet der... <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes dette setningen var fin jeg "vekten er kraftige 3,5 kg"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer med Pimpride.

Fått god service og rask levering når jeg har handlet der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nå har vel heller ikke Pimpride fortjent det beste ryktet blant nettbutikker heller, tvilsom sjappe sier ihvertfall flere av de som har handlet der... <_<

Hvordan tvilsom? Får man ikke det man bestiller? Dårlig tilbakemelding?

Jeg har handlet skinnpleie der, og hadde ingen problemer iallfall :) Dynamix virker veldig greit å ha med å gjøre, gjør ikke skinnet blankt/skinnende, og lukter nytt skinn etter behandling :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvordan tvilsom? Får man ikke det man bestiller? Dårlig tilbakemelding?

Jeg har handlet skinnpleie der, og hadde ingen problemer iallfall :) Dynamix virker veldig greit å ha med å gjøre, gjør ikke skinnet blankt/skinnende, og lukter nytt skinn etter behandling :D

Har bare hørt litt rykter også var det et par kompiser som hadde trøbbel med levering og tilbakebetaling av kroner, men det betyr selvfølgelig ikke at de er tvilsom.....de har sikkert mange fornøyde kunder ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har bare hørt litt rykter også var det et par kompiser som hadde trøbbel med levering og tilbakebetaling av kroner, men det betyr selvfølgelig ikke at de er tvilsom.....de har sikkert mange fornøyde kunder ;)

Vil gjerne ha ett svar på hvem dette her det eventuelt skulle gjelde? vi har på våre to år tilsammen 2 eller 3 tilbakebetalinger, og vi har iallefall ikke vært vanskelig på noe som helst når det gjelder noe..

Service er i aller høyeste grad på det aller beste hos oss..

Når det gjelder denne poleringsmaskinen så er det en maskin vi igjen kjøper av en leverandør og jeg kan bekrefte at vi tjener under 100 kr selv om vi er langt dyrere enn marineshop...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde skinnsetene mine inne hos dem for oppfarging (gjenstår bare å få de montert ferdig, men til uken........) og kommunikasjon både før, under og etter jobben ble/var gjort var topp. Hyggelige å ha med å gjøre og ikke minst kjempe bra resultat på jobben også :D

Endret av ØrjanA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne høre hvem som mener dette... Vi har ikke en eneste tvistsak om noe som helst, så når du kommer med slike anklager må du komme med fakta som begrunner det

Hadde skinnsetene mine inne hos dem for oppfarging (gjenstår bare å få de montert ferdig, men til uken........) og kommunikasjon både før, under og etter jobben ble/var gjort var topp. Hyggelige å ha med å gjøre og ikke minst kjempe bra resultat på joggen også :D

Takk for det Ørjan og i lige måde =) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo slenge inn bilder av setene de farget opp igjen for meg. Setene stammer fra en 1999 model Golf som hadde bokstavligtalt rullet rundt og var vraket. Hadde rullet på et jordet + at setene hadde stått lagret delvis ute. Fikk pris på forhånd og selv om det viste seg å bli MYE mere jobb en antatt så holdt de prisen uten å diskutere i det hele tatt :D

IMG_9198.jpg

IMG_9199.jpg

IMG_9200.jpg

Etter behandling hos Poleringskongen/pimpride:

IMG_0589.jpg

IMG_0586.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0592.jpg

IMG_0605.jpg

IMG_0603.jpg

IMG_0604.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en forvandling!!

Sidevangen på førersetet i passaten min har blitt litt stygt.

Kanskje det faktisk kan bli som nytt igjen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hælle måne sier jeg bare.. ;)

Veldig bra :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive