Ståle

Bulk - FIX

Har ikke prøvd den selv, men ifølge en kollega i Sarpsborg så fungerer den veldig bra på "runde" bulker... Har tenkt litt på å teste den selv, meeeeeeeeeeeeeen har ikke kommet sålangt enda... Er vel noe lignende de bruker på verksteder tror jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har ikke prøvd den selv, men ifølge en kollega i Sarpsborg så fungerer den veldig bra på "runde" bulker... Har tenkt litt på å teste den selv, meeeeeeeeeeeeeen har ikke kommet sålangt enda... Er vel noe lignende de bruker på verksteder tror jeg...

Har du den inne hos dere ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har 3 stk tror jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jepp, har 3 stk tror jeg..

Oki, jeg kjøper en av deg om jeg skal innom til lørdagen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker, men bulken blir jo ikke heeeeelt borte, du vil kunne se den fra riktig vinkel. Men ja, den gjør det den kan utenom å sparkle og lakke. ;) Har ikke prøvd denne, men en fra 3M.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det funker, men bulken blir jo ikke heeeeelt borte, du vil kunne se den fra riktig vinkel. Men ja, den gjør det den kan utenom å sparkle og lakke. ;) Har ikke prøvd denne, men en fra 3M.

Flott,

Alt er bedre enn slik det er nå, og hvis jeg får to småbulker på panseret til fruens bil litt bedre kommer det til å dempe omlakkeringslysten og spare meg for titusener :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo rundere bulken er, jo mindre vil den synes etter behandlingen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jo rundere bulken er, jo mindre vil den synes etter behandlingen.

Har noen runde små "parkerings" bulker på de vertikale panelene jeg håper å kunne få rimelig greit resultat på, de to på panseret er imidlertid litt spisse (kan se ut som om et par ski e.l har falt ned på de) - det fine med disse er imidlertid at de er veldig lett tilgjengelige fra baksiden, og jeg vet at karrosseridoktoren er i molde fra tid til annen :)

Skal kjøpe en slik og kjøre test både av runde og spisse bulker understøttet av fyldig bildemateriale :D

Endret av smellycat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive