siimen

Plastfornyer til innerskjermer etc.

30 innlegg i emnet

Hva er beste plastfornyer på markedet for å opprette den sorte fargen, glans og litt vannavstøtende egenskaper på innerskjermer og lignende plast? Gjerne også i motorrom etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

scholl Boost

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol funker der og. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Scholl Boost bedre en CG sin barebones?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl Neo :)  ser ut som ny plast etter 4 uker enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Benytter CG Bare Bones i hjulbuer og Scholl Boost i motorrommet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker CG Bare Bones i hjulbuer og motorrom

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol her (y)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG bare bones i hjulbuer her også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Bare Bones selv, men det holder seg sjelden mer enn én regnværsdag.. men kanskje jeg gjør noe feil? Hvilken holdbarhet opplever dere andre? Helst erfaringer fra vestlandet hvor vi vet hva skikkelig regn er :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Bare Bones selv, men det holder seg sjelden mer enn én regnværsdag.. men kanskje jeg gjør noe feil? Hvilken holdbarhet opplever dere andre? Helst erfaringer fra vestlandet hvor vi vet hva skikkelig regn er :)

X2 :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl Neo :)  ser ut som ny plast etter 4 uker enda.

Gir denne tilbake sortfargen i plasten?

Er det så stor forskjell på de altså? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X3. Synes også BB har skuffende kort holdbarhet.. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Gtechniq C4. Koster litt selvfølgelig, men desto mer holdbar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X3. Synes også BB har skuffende kort holdbarhet..

Når selv folk fra Tønsberg og Horten som jeg forbinder med langt tørrere klima enn Vestlandet er skuffet så sier vel det sitt ja... Da må man gjerne over på Polytrol, C4, DLUX eller lignende.

Neo hadde jeg ikke tenkt på, kanskje noen som har den kunne gjort en test side om side med en av de andre her i en hjulbue eller to. Men blir vel for spesielt interesserte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når selv folk fra Tønsberg og Horten som jeg forbinder med langt tørrere klima enn Vestlandet er skuffet så sier vel det sitt ja... Da må man gjerne over på Polytrol, C4, DLUX eller lignende.

Neo hadde jeg ikke tenkt på, kanskje noen som har den kunne gjort en test side om side med en av de andre her i en hjulbue eller to. Men blir vel for spesielt interesserte :)

Haha ja. Jeg skal medgi at 1 dag hørtes litt voldsomt ut, men den dype sorte fargen jeg gjerne vil ha på plasten i hjulbuen ser jeg stort sett bare ved påføring. Effekten avtar fort! Får kanskje prøve å være enda mer iherdig i forarbeidet, ev. prøve ut Neo som nevnt her..!  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 15 minutter i Bergensregn er vel maks av hva jeg har fått ut av Bare Bones. Skal teste Polytrol på innerskjermene mine i løpet av "sommeren", så får vi se hvor lenge det henger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne tilbake sortfargen i plasten?

Er det så stor forskjell på de altså? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv kjøpt CG barebones og er spent på å prøve den.
Det er vel dessverre min oppfatning at endel av CG sine produkter er laget for biler i solrikt klima som miami/california osv :P
Derfor føler jeg at endel av deres produkter har veldig dårlig holdbarhet her hjemme.
Men skal gi den en sjangs å se :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker proglazer sin gummi og vinylfornyer, funker bra en stund. Men dette er vel en av de stedene på bilen med mest slitasje fra støv og dritt så kan ikke forvente så mye!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive