Gå til innhold

Plastfornyer til innerskjermer etc.


simenokstad

Recommended Posts

29.6.2015, 01.21.11, Christer skrev:

 

Ca 15 minutter i Bergensregn er vel maks av hva jeg har fått ut av Bare Bones. Skal teste Polytrol på innerskjermene mine i løpet av "sommeren", så får vi se hvor lenge det henger.

Fikk du testet Polytrol på innerskjermene?

Driver selv å sjekker litt hva jeg skal bruke der. Har Polytrol og AG Vinyl & Rubber Care i garasjen.

Lurte egentlig på å skaffe meg CG Bare Bones, men virker ikke som den fikk så bra tilbakemeldinger her? Men det ser jo ut som om den kan brukes til litt mer enn bare plastikken i hjulbuer. Ser ut som den også kan brukes på fjærer og for å gi ny shine til områder med rustbeskyttelse?

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tiller skrev:

Fikk du testet Polytrol på innerskjermene?

Driver selv å sjekker litt hva jeg skal bruke der. Har Polytrol og AG Vinyl & Rubber Care i garasjen.

Lurte egentlig på å skaffe meg CG Bare Bones, men virker ikke som den fikk så bra tilbakemeldinger her? Men det ser jo ut som om den kan brukes til litt mer enn bare plastikken i hjulbuer. Ser ut som den også kan brukes på fjærer og for å gi ny shine til områder med rustbeskyttelse?

Min erfaring er at hjulbuene må vaskes godt før påføring av bare bones..da har eg fått god holdbarhet på den. Har og brukt den i motor med godt resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Aero skrev:

Min erfaring er at hjulbuene må vaskes godt før påføring av bare bones..da har eg fått god holdbarhet på den. Har og brukt den i motor med godt resultat :)

Hvordan er den i bruk på "ikke-plast" deler av hjulbuer? Ser jo ut som på bilder at den blir brukt på alt i hjulbuer og understell.

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer
29.6.2015, 01.21.11, Christer skrev:  

Ca 15 minutter i Bergensregn er vel maks av hva jeg har fått ut av Bare Bones. Skal teste Polytrol på innerskjermene mine i løpet av "sommeren", så får vi se hvor lenge det henger.

Fikk du testet Polytrol på innerskjermene?

Driver selv å sjekker litt hva jeg skal bruke der. Har Polytrol og AG Vinyl & Rubber Care i garasjen.

Lurte egentlig på å skaffe meg CG Bare Bones, men virker ikke som den fikk så bra tilbakemeldinger her? Men det ser jo ut som om den kan brukes til litt mer enn bare plastikken i hjulbuer. Ser ut som den også kan brukes på fjærer og for å gi ny shine til områder med rustbeskyttelse?

Nope, har knapt hatt anledning til å vaske bilen...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
4 timer siden, Unknown skrev:

Eg synst CC Bare Bones funket greit av det eg har testa, prøvde i hjullbuer og inni front/bakfanger for å prøve!

 

Hvordan var holdbarheten?

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus

Er veldig fornøyd med Barebones, men ble forbanna da jeg så at buene bak hadde filt på eGolfen. Det var så gøy å legge. Tror den psykologiske effekten er større enn varigheten. For meg er den prikken over i´en produkt. Spesielt på SUV tenker jeg den er perfekt der man gjerne ser mer av buene enn på min eGolf.

Men i og med at det regner hele tiden i Bergen så har jeg ikke fått sett. Lover å følge bedre med neste gang :)

Talent is nothing without results.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har testet Bare Bones litt nå. Vasket innerskjermene med APC + børste og gikk over med Bare Bones når det var tørt.

Synes resultatet ble veldig fint. Fikk en fin svart farge. Nå er det jo fint vær ute, så litt vanskelig å si noe ang holdbarheten enda.

 

Har også Scholl Neo i hylla, og skulle tatt en av hver på innerskjermene for å sammenliknes men dt glemte jeg i farta. Skal prøve å gjøre en test på dette nå snart. må bare få vasket vekk Bare Bones fra den ene siden først.

 

Noen som vet hvordan Scholl Neo er på å få tilbake svart fargen?

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...