Gå til innhold

S&S Lexus IS300h F-Sport TRDetail


tr86

Recommended Posts

  • Moderatorer

Godt resultat!

 

Merkelig at du opplevde at lakken skulle være såpass hard.
Inntrykket på min bil er at lakken er ganske myk. En plass mellom medium og myk. Har korrigert noen riper på min, og det var ikke spesielt mye jobb som skulle til med DA maskin før ripene var borte...

 

Mulig det kun er den øverste klarlakken som er myk, i og med at disse bilene skal ha den "selvreparende" lakken til lexus.
(ikke sett noe til at den reparerer seg selv enda, må fortsatt korrigere ripene jeg oppdager på vanlig måte)

 

"Lurer på om jeg er for rask til å rette opp i ting når jeg ser det, så de ikke rekker å fly over han japsen som skal reparere lakken" :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott s&s, meget bra utført jobb. :thumbup: Cred!

Takk :-)

Veldig bra jobb på en spenstig bil. :)

takk for det.

Flott jobb, cred, :)

Takker:-)

Super jobb:)

Cred

Takk for det HerrJ :-)

Fint resultat av en flott bil  :) Lexus er lekker bil ja  ^_^

Liker disse veldig godt, kanskje jeg får meg en når jeg ikke har behov for stasjonsvogn lenger :-)

Godt resultat!

 

Merkelig at du opplevde at lakken skulle være såpass hard.

Inntrykket på min bil er at lakken er ganske myk. En plass mellom medium og myk. Har korrigert noen riper på min, og det var ikke spesielt mye jobb som skulle til med DA maskin før ripene var borte...

 

Mulig det kun er den øverste klarlakken som er myk, i og med at disse bilene skal ha den "selvreparende" lakken til lexus.

(ikke sett noe til at den reparerer seg selv enda, må fortsatt korrigere ripene jeg oppdager på vanlig måte)

 

"Lurer på om jeg er for rask til å rette opp i ting når jeg ser det, så de ikke rekker å fly over han japsen som skal reparere lakken" :blink:

Mulig. Ser i signaturen din at du har sølv? Mine erfaringer er at sølv og sort, og spesielt sort er fantastisk myk, og den i sort perlemor også er ganske myk. Har i tillegg også erfaring fra Ultrasonic blue og sonic titanium som er en slags medium vil jeg tippe.

Var derfor svært overrasket selv at denne i grå var fryktelig mye hardere..

Sikker på at IS har denne lakken du snakker om, har ikke hørt om det selv, men vet den er brukt på en del andre modeller..(kan sjekke opp det i morgen forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Flott shine av en flott bil :) Cred!

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Min er sølv ja. Mulig sølv er en del mykere enn grå. Har bare erfaring med min egen bil.

Fikk oppgitt fra selger og i brosjyre at lakken skulle være selvreparende på IS. Alle nye lexus modeller untatt CT skal ha denne lakken i Norge så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott resultat :) GTechniq Crystal Serum... samme som Crystal Lacquer?

C1 blir ikke helt det samme nei, Crystal Serum er noen nivå råere :-)

Flott shine av en flott bil :) Cred!

Takk for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayhaako

Flott løft på denne, cred avlevert :-)

Mvh

 

Raymondo

 

"Bilen min skal være så ren at det kan utføres operasjoner i baksete" - Ivar Hoff

 

"Bilen er utrolig god, men mennesket er ikke godt nok for bilen" - Lars Sponheim

 

Biler:

VW Touran 2012 170Hk DSG

Skoda Octavia 2014 180 TSI (Konebil)

Mercedes Vito 2002 110CDI - Hvit m/ hint av krokan (Arbeidshesten)

Peugeot Partner 2008 (Litt usikker på hvorfor jeg kjøpte denne)

 

Mine S&S: Subaru Impreza STI Killer - Porsche Carrera 996 4S - VW Transporter 4-Motion - Range Rover Sport HSE -

 

Audi A4 Avant - Audi RS5 V8 FSI - Audi 80 CL - AC Cobra - Porsche 991 GT3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Godt jobba. Serum på felg tror jeg er riktig konge :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott løft på denne, cred avlevert :-)

Takk for det

Godt jobba. Serum på felg tror jeg er riktig konge :)

Takk unge mann:-) kan ikke skjønne noe annet jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...