polishduden

Faktura program

37 innlegg i emnet

I takt med økende business på flere fronter ser jeg et behov i å oppgradere faktura Larsen / og et annet jalla program.

Jeg har god kjennskap til uni økonomi fra tidligere og har fått tilbud på v3 professional. Jeg bruker ekstern regnskapsfører. Men må nok bygge på med timeregistrering etter hvert på grunn av den shady bransjen vi driver i. Må også ha lønnings modul. Jeg er også momspliktig.

Til dere som bruker og driver med litt forskjellig, har dere noen andre alternativer til meg?

Endret av polishduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visma foreks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i en, fiken.no eller Visma eAccounting.

Jeg har prøvd begge, bruker Fiken nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du ser etter er vel strengt tatt godt forbi et fakturaprogram, og kalles muligens økonomisystem.

Til intern bruk på jobb bruker vi Maconomy og Huldt & Lillevik. Maconomy tror jeg kunne passe deg, men jeg aner ikke hva det koster - kan godt hende det blir å skyte spurv med kanon..

Endret av wanvik
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss se på f.eks fiken og Visma. Inneholder de alt jeg trenger? Kjenner null og nada til de så forklar gjerne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har visma og det er veldig lett å bruke, selv om jeg ikke har noe erfaringer fra tidligere program..

Vet ikke om det er omfattende nok til ditt bruk mtp på timer etc,men ring å hør med dem :-)?

Lykke til med prosjektet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes trial på både fiken og visma tror jeg så se hvem som passer best

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Conta faktura, nettbasert og gratis. Fungerer meget godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon, har en kompis som selger for Visma, kan be han kontakte deg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Fiken selv, og har brukt dette siden 1. januar 2015. Inneholder alt man trenger og gir også en meget fin oversikt over foretakets økonomi. Anbefaler å prøve gratisperioden som er på 30 dager om jeg ikke husker feil. 

Støtter også integrering med DnB, Brreg og Altinn. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå, Faktura Larsen.. Finnes det ennå? Fikk flashback til Pentium 2 og Windows 98 nå, hadde det på jobbe-pc'en da vi drev bilstereofirma på slutten av 90-tallet :P 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Conta faktura og er meget fornøyd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Visma Online eAccounting. Er meget fornøyd. App til tlf som blir bedre og bedre oxo. Fakturerer rett ifra Appn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon, har en kompis som selger for Visma, kan be han kontakte deg?

Kan høre med brodern, han er salgsdirektør i visma :P

Håhå, Faktura Larsen.. Finnes det ennå? Fikk flashback til Pentium 2 og Windows 98 nå, hadde det på jobbe-pc'en da vi drev bilstereofirma på slutten av 90-tallet :P

Faktura Larsen finnes og er helt knall de gangene winwask faktura ikke vil samarbeide! Har reddet meg et utall ganger hehe

Jeg bruker Conta faktura og er meget fornøyd.

Men inneholder det mulighet for timer og lønn?

Bruker Visma Online eAccounting. Er meget fornøyd. App til tlf som blir bedre og bedre oxo. Fakturerer rett ifra Appn.

Og det funker til timer og lønn? Regner med dere blir tyna på timer, eller er du one man army?

Bruker Fiken selv, og har brukt dette siden 1. januar 2015. Inneholder alt man trenger og gir også en meget fin oversikt over foretakets økonomi. Anbefaler å prøve gratisperioden som er på 30 dager om jeg ikke husker feil. 

Støtter også integrering med DnB, Brreg og Altinn. 

Integrering med DnB er faktisk ganske så viktig, der sa du noe :)

Jeg er innenfor 2/3 bransjer også folkens, utleie av fast eiendom, landbruk og bilpleie!

Endret av polishduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polishduden: Ja det kan du på Conta, men da må du bruke betalingsversjonen. Jeg vet desverre ikke hva det koster da jeg kun bruker gratisversjonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiken støtter flere foretak på samme bruker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polishduden: Ja det kan du på Conta, men da må du bruke betalingsversjonen. Jeg vet desverre ikke hva det koster da jeg kun bruker gratisversjonen.

Plusspakken koster 108 eks. mva pr. mnd tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker gratisversjonen av conta faktura.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polishduden. Vi som er under Polering.no er enkeltmannsforetak, uten andre enn oss selv ansatt. Er ikke påkrevd med timelister da. Heller ikke om du har din egen familie i arbeid.

Ingen problem med lønn. Du får lønnsmodul eller du kan opprette egne bilag for dette. Meget enkelt opplegg.

Har ikke angret ett sekund. Ryddig regnskap og faktura. Du kan legge til diverse moduler. Skatt, lønn, ordre og tilbud.

Integrasjon med DNB. App til tlf/nettbrett. Webshop kan integreres. Fri support!!!

Endret av Polering.no
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polishduden. Vi som er under Polering.no er enkeltmannsforetak, uten andre enn oss selv ansatt. Er ikke påkrevd med timelister da. Heller ikke om du har din egen familie i arbeid.

Ingen problem med lønn. Du får lønnsmodul eller du kan opprette egne bilag for dette. Meget enkelt opplegg.

Har ikke angret ett sekund. Ryddig regnskap og faktura. Du kan legge til diverse moduler. Skatt, lønn, ordre og tilbud.

Integrasjon med DNB. App til tlf/nettbrett. Webshop kan integreres. Fri support!!!

Fikk bekreftet i går at det jeg bør se på er visma smartaccounting :)
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive