Spruck

Nilfisk E143 3-10H X-tra

Hei!

Har etter mye research og utallige leste forumposter her på forumet, landet på at det blir en Nilfisk E143 3-10. Pga stramt budsjett på +/- 3000 kroner stod valget lenge mellom K5 og denne, men større vannmengde og bedre slange ble avgjørende.

Pris på nett for denne ligger fra 2963 til 3290 kroner. Liker imidlertid best å ha en fysisk butikk å gå til i forhold til reklamasjon/garanti, men prisen de få plassen jeg har sett er rundt 4000. Er det noen som har observert/vet om denne er på tilbud noen plass i Stavangerregionen (Egersund-Stavanger-Haugesund)?

KM

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet bare at Coop Obs Bygg´s Karcher K5 er på kampanje til 2890,- Er selv godt fornøyd med denne.
Ser Nilfisk E140.3 er på tilbud på Jula til 2599,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Nilfisk E145.3-10H du mener?

Over disk tror jeg ikke du får den billigere enn tett opp mot 4k. Jeg ville også kjøpe i butikk og kjøpte samme spyleren hos Felleskjøpet til 3999,-

Btw, fenomenal spyler. Jeg gikk fra en slitt Foma 737 med plastslange og dårlig pistol, så det ble en ny verden med Nilfisken :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, beklager. Er selvfølgelig E145.3-10H jeg tenker på.

Vurderte K5 hos Obs Bygg, men det er classic utgave (eller noe sånt) uten trommel. Kombinert med standard slange ble den uaktuell. Tilbudet på Jula på en E140.3 har masse ekstrautstyr jeg ikke trenger, blir litt "waste" selv om prisen er rimeligere.

Jakten på en E145.3-10H til rundt 3000,- fortsetter...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte netonnet de er veldig seriøse på reklamasjon og slikt. Aldri hatt problemer med de på noe, å jeg fikk min e145 derfra på 4 dager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter hadde tilbud på denne til 2600 i vår, og jeg fikk tilbudspris noen uker etter tilbudet hadde gått ut. Du kan jo gå i butikken og prøve å prute om du gidder. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også samme pris hos monter litt etter tilbud var gått ut i våres.

Så monter hadde 50-70% på ht-spylere og sommerprodukter her om dagen.

Jeg vil si nilfisk 145 er mye bedre enn k5! Prøvde karcheren rett før jeg kjøpte min og det var stor forskjell.

Ev om du venter til neste sommer da:-)

Endret av bilmagikeren
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Gausdal landhandleri har de 145.3 til 2800 tror jeg. Men de har vel ikke butikk i dine trakter..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei pris det da, koster bel 3990.- e.l på felleskjøpet :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv nilfisk 145.3 og den er mye mer solid enn K5, slangen er også en drøm. Kjøpte min hos min lokale trelastpusher for ca 3400,-. Fortalte hva den koster på nett og at jeg helst ville kjøpe den av han lokalt og da ble vi enige om en plass midt i mellom. Jeg handler mest mulig lokalt dersom det er mulig og betaler gjerne 10% høyere pris dersom jeg kan handle lokalt i stedet for på nett.

Endret av MVinter
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive