Gå til innhold

Recommended Posts

krister461
Skrevet (endret)
mammut89
Skrevet

steike hehe, ser for meg at både iron x og divine bruken på en sånn bil ikke blir billig :D

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at det er imponerende!

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

• Forhandlere
polishduden
Skrevet (endret)

Ett stykk gal mann! Så ut til å være en riktig så koselig arbeidsplass ja :) ja også en cred da!

(PS. Gærning :) )

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Fantastisk som vanlig Tommy. Bedre enn da den var ny nå vil jeg tro. Velfortjent Cred er sendt i din retning.

Tommy
Skrevet

Herlig lesning. Tror ikke det er mange lastebiler i det ganske land som noen gang får se en behandling lik denne. Cred! :)

Det er faktisk ganske mangen lastebiler som får ekstremt god pleie, det er jo tross alt mangen sjåfører sitt 2. hjem.

Veldig kul S&S.

Det eneste jeg har å sette fingeren på var litt for mange eksemplarer av bokstaven å: http://www.sprakradet.no/Sprakhjelp/Skriveregler_og_grammatikk/Aa_eller_og/

;-)

Det er vel grunnen til at jeg kjører lastebil, og polerer biler, å ikke er lærer :rofl1:

Ingen ruteforsegling? ;)

Jo, la RainX på alle ruter og speil, men har tydeligvis ikke fått med dette på bilder

Ble bra det der! :D Polerte du taket på skapet også?

Nei, hverken taket eller sidene på skapet ble polert, bare grundig vasket. Er faktisk meget fin glans i skapet, å det er glatt og fint. Tror det er noe gelcoat lignendes materiale.

Takker for hyggelige kommentarer

• DCN Poeng 1

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• Admins
truhaa
Skrevet

Knall.. Bra når en har arbeidsbil som er blankere en 98% av Norges bilpark :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet (endret)

Artig å se en distribusjonsbil i skikkelig strekk. Og litt utenfor emnet kanskje men det er like mye effekt i denne som det var i de største modellene på tidlig 80-tallet, utviklingen går videre.

Ellers så må jeg legge til at jeg er imponert over at du legger avfetting og Iron-X på så store arealer med håndpumpe, det tyder på friske underarmer Tommy!

Endret av John A

John A

«Seier venter den, som på forhånd har alle sakene i orden, folk kaller det flaks. Nederlag er sikret den, som ikke i tide har truffet de nødvendige forholdsregler, folk kaller det uflaks.» ~ Roald  Amundsen ~

hmsilset
Skrevet

Kjekt å ha arbeidsbilen ren, og holde den mest mulig som ny :) veldig bra!!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Flott jobb Tommy. Liker folk som tar vare på arbeidsbilene/lastebilene sine, i ditt tilfelle arbeidsplassen din. Flott flott cred for den :-)

• 4 weeks later...
  • 1 year later...
Skrevet

Kjempe flott jobb, godt å se at noen vil ta vare på utstyret :)

Mvh en Scania mekaniker som ser alt for mange biler som ikke får pleie i det hele tatt......

• DCN Poeng 1
Tommy
Skrevet

Takker.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

• 2 months later...
Tommy
Skrevet

Se det ja, ser bra ut. Nå har jeg ikke lenger denne jobben, å bilen ble en stund etter dette foliert smurfeblå, å da sluttet jeg å vaske den.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

hardrocx
Skrevet

Hehe i protest eller? :P Den var hvertfall godt holdt så lenge du hadde den då :D

Tommy
Skrevet
3 timer siden, hardrocx skrev:

Hehe i protest eller? :P Den var hvertfall godt holdt så lenge du hadde den då :D

Ja, jeg ga beskjed at jeg ikke ville bruke min dugnadstid på å holde bilen ved like, når de skulle få den foliert på billigste måte (ref en bekjent som driver med foliering når han så den *dette er noe av det dårligste arbeidet jeg har sett*) så de siste 9 månedene jeg jobbet der, så ble bilen aldri vasket hverken utenpå eller innv.

• DCN Poeng 2

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

• 2 years later...
Skrevet

gammel tråd men men.

har kjørt lastebil. og ja. eg fekk  nok betalt mi tid i vaskehallen. 

MEN når eg jobba 15 timer døgnet så var eg for lei til å vaske og polere den opp..

då jobba eg og natt.

no har eg ikkje lastebilkjørig som jobb og syns det er litt fint å slippe natt kjøring. I alle fall når

eg har familie. Men er innfor logestikk og transport.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår