knubis

Bilpleier1 Autospa sitt lokal.

30 innlegg i emnet

Her er noen bilder av Bilpleier1 Autospa sitt rede. Vi er to brødre på 25 og 22 år som på deltid/fritid driver med detailing i denne garasjen i egersund.P1040557_zpsa7d5c71d.jpg

P1040559_zpsd4427725.jpg

P1040568_zpse1d7b722.jpg

P1040565_zps13861e73.jpg

ff1c0b2d-f873-47fd-aaa4-fc99c6bb725c_zps

P1040564_zps6fa9896e.jpg

P1040578_zpsa7d2c169.jpg

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt og pent! Kunne tenkt meg noe sånt selv!Når en har firma må en vel ta på seg all slags biler og kunder? Det som holder meg tilbake :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert miljø å jobbe i!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan man like :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprekt!;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt og pent! Kunne tenkt meg noe sånt selv!Når en har firma må en vel ta på seg all slags biler og kunder? Det som holder meg tilbake :)

Nei?

Du velger jo selv om du vil utføre de ulike jobbene. Pris deg ekslusivt/ gjør det bare mulig å få time hos deg hvis ditt eller datt.

Du er jo sjefen så du kan jo bestemme akkurat hva du selv vil. Står ikke i noen lov at du må, under noen omstendighet ved eierskap av firma, godkjenne alle kunder.

Men selvfølgelig... hvis du priser deg greit og blir kjent så vil du jo få mange kunder med mange forskjellige preferanser.

Endret av DeejayTID
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silsets Premium Car Spa ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle sammen, hmsilset ja og nei. Vi har vår standard, for å holde rykte vårt oppe og kundebasen fornøyd. Så vi tar som regel de jobbene vi blir spurt om å ta, visst vi har tid. Så disse er av (nyere biler, flotte veteraner, MC, dyrere sportsbiler. osv) Somregel vet våres kunder at de vil ha kvalitet, når dem kommer til oss. Å da hjelper vi dem i riktig retning mtp riktig behandling til deres bil, å det er de da villig å betale for. For å få det resultatet de ønsker. :-)

Endret av knubis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei?

Du velger jo selv om du vil utføre de ulike jobbene. Pris deg ekslusivt/ gjør det bare mulig å få time hos deg hvis ditt eller datt.

Du er jo sjefen så du kan jo bestemme akkurat hva du selv vil. Står ikke i noen lov at du må, under noen omstendighet ved eierskap av firma, godkjenne alle kunder.

Men selvfølgelig... hvis du priser deg greit og blir kjent så vil du jo få mange kunder med mange forskjellige preferanser.

Du har nok rett :) Samme gjelder når det kun er hobby, så det skulle jeg visst.Bør ha 3000-4000kr pr dag om en skal drive firma.Selv om en kan utgiftsføre ditt og datt så koster det ofte å leie ett ok lokale,forsikringer og ha gode produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok rett :) Samme gjelder når det kun er hobby, så det skulle jeg visst.Bør ha 3000-4000kr pr dag om en skal drive firma.Selv om en kan utgiftsføre ditt og datt så koster det ofte å leie ett ok lokale,forsikringer og ha gode produkter.

Nå vet ikke jeg hva du tjener på hobbybasis, men 3-4k på en dag høres mye ut. Det kommer selvfølgelig på hvor mange en-stegs jobber osv. du tar på deg.

Det du evnt. må tenke på hvis du starter firma er (dessverre) profitt. Du vil jo tjene penger slik at du har penger til salt på bordet. Da må det bli slutt på en "ekstra" lille shinen innvending mens voksen hazer, det ekstra lille steget som fikk en-stegern til å bli to-steg... osv. (men merk, dette kan være en del av din markedsføringsstrategi der du differensierer deg ved å gjøre det lille ekstra)

Du må liksom lage ditt eget rammeverk med kostnader, tidsforbruk og evnt inntjening. Der må du ha beskrevet hva som skal gjøres, hva som inkluderes osv. Beregning av forbruk vil også være greit å ha. Du burde jo føre regnskap fra dag en.

Mye å ta tak i, men en artig idè.

Endret av DeejayTID
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge lokale :) Lykke til ! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott detailer garasje dette, og som bedriftens ansikt utad tror jeg dette kan ha positive effekt på kundene. ;) Lykke til! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott! Hvilken bukk har dere? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert!

Takker Dag.

Konge lokale :) Lykke til ! :thumbup:

Takker.

Flott detailer garasje dette, og som bedriftens ansikt utad tror jeg dette kan ha positive effekt på kundene. ;) Lykke til! :)

Takker.

Kjempe flott! Hvilken bukk har dere? :)

Vi bruker den største saksebukken fra techlift, å den funker helt fint den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget stilig :) Tøft lokale, stå på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget stilig :) Tøft lokale, stå på!

Takker, :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent B)

Likte godt den SV samlingen :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent B)

Likte godt den SV samlingen :rolleyes:

Ser du noe eg ikkje ser?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive