Dynafit187

plast rundt hjulbuer

Kjøpte meg en ny-demobrukt Opel insignia country tourer idag, så lurte jeg på hva jeg skal bruke på plast detaljene rundt hjulbuer? swissvax pneu eller protecton?

Og grillen er chromet, chemical guys metal shine??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plast er Polytrol utrolig holdbar... Denne kjøpes i samme butikk som man kjøper malingsprodukter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plast er Polytrol utrolig holdbar... Denne kjøpes i samme butikk som man kjøper malingsprodukter

Ok, for kansje prøve den igjen da.. brukte den på en plastgrill, synes det klebet veldig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller brukt en vanlig plastfornyer som Protecton matt, enn å klint inn en nesten ny bil med Polytrol-olje. Polytrol er mer for å redde solsvidd plast etter min mening.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller brukt en vanlig plastfornyer som Protecton matt, enn å klint inn en nesten ny bil med Polytrol-olje. Polytrol er mer for å redde solsvidd plast etter min mening.

Støtter den.. har ikke langtidserfaring til å backe det opp men tenker at regelmessig bruk av Protecton og lignende hindrer plasten å bli slik at den trenger Polytrol.

Men jeg liker Polytrol også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtechniq C4

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter også det ØHN og hgnubel skriver, gode refleksjoner som jeg tror stemmer godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Bernhard i Gtechniq C4. Fantastisk rått produkt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4 / gyeon trim

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! takk for svar, Gtechniq bestilt :) noe annet dere kan anbefale for godt bilhold? har en god del ok produkt fra før, men tar gjerne imot innspill :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! takk for svar, Gtechniq bestilt :) noe annet dere kan anbefale for godt bilhold? har en god del ok produkt fra før, men tar gjerne imot innspill :P

Sånne svar blir mye lettere hvis du sier hva du har ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne svar blir mye lettere hvis du sier hva du har ;)

Hehehe.. selvfølgelig :lol:

For øyeblikket har jeg:

swissvax concorso

swissvax pneu

swissvax skinnsett

swissvax autobahn

swissvax qd

Gtechniq C4

cg barebones

swissvax interior finish

rainx

og sikkert endel jeg har glemt

vil jeg merke noe forskjell på en hvit bil, ved å velge feks Sv Divine eller Crystal rock istedet for concorsoen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskeutstyr har du?

Personlig liker jeg Gtechniq G5 mye bedre enn rainx. Holder mye lenger også..

Om du merker no vesentlig forskjell er vel egentlig placebo på voksene. Grunnarbeidet som skaper grunnlaget til blankhet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har korrosol, prikkbort, surfex, mr pink, jif bilsåpe, sv car bath osv.. har i tillegg rupes bigfoot 75 og 15..

venter med korrigering på lakken, siden den ikke såg altfor ille ut etter klargjøring fra forhandleren.. ( litt er der å ta tak i).

Er ikke helt fornøyd med RainX jeg heller.. blir litt skjolder om man skulle være så uheldig å bruke spylervæske.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive