hmsilset

Oi, 5000 innlegg allerede :)

25 innlegg i emnet

Jeg kan vel høres ganske sentimental ut, men en blir litt sånn av å jobbe på natta i veldig mange år,hehe.

Synes det er på sin plass å takke ALLE på dcn.no de 4,5 årene jeg har vært her! Uten dette forumet hadde jeg egentlig bare gått igjennom livet som før.Uten noen (sunne) interesser, og helger hadde bare vært helger, og ikke detailing ;) Jeg hadde egentlig aldri hatt noen forbilder heller før jeg så Bernhard,Brynjar,Tommys;ØHN og mange andre medlemmers helt vannvittige S&S`er og kunnskap!

Vel jeg har lekt meg hele veien, og ikke stressa med lærekurven hele tiden.For perfekt det blir det skjeldent.Får bare se noen glimt av det ett par ganger i året.Det er vel egnentlig jakten på de gangene som driver mange av oss?

Håper denne tråden ikke ble for dum ;) Jeg synes bare det er på sin plass å takke noen ganger, for dette forumet har gitt meg mye! Kommer med flere S&S når det er mindre å gjøre på fabrikken :)Ha en fin dag alle sammen!

Ett par bilder må vi ha! Våren 2010.Søstera mi er i Sverige, så jeg polerer panseret på Rekorden hennes.Kun panser!

0bfb2b4b-b246-48e1-bde5-bf5b63c51c14_zps

Blinkskudd.3 sek før bildet blir tatt sier jeg faktisk: Bend over!

079.jpg

Bilen ble bra til slutt.

130.jpg

Noen ganger vasker jeg egen bil også.

079_zps23aecea2.jpg

Om min blir for kjedelig så er det mye artig i nabolaget å velge i :) Stor bilinteresse på denne lille plassen!

078.jpg

1016303_10151541679458922_193252780_n_zp

17

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange gode S&S og inspirasjon :D

Du har mange flotte biler, og ikke minst jobber på referanselista di etterhvert:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sånne som deg som drar DCN videre Silset :)

Keep up the good work :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange gode S&S og inspirasjon :D

Du har mange flotte biler, og ikke minst jobber på referanselista di etterhvert:)

Selv takk :) Jeg har nok lagt ut litt for mange halvhjertede s&s men det er mye for å dokumentere for eier av bil og følge med på egen utvikling. Jeg legger ut sjeldnere nå men må dele litt på forumet ;)

Er sånne som deg som drar DCN videre Silset :)

Keep up the good work :)

Tusen Takk :) Husker vinterklargjøringen av evoen din var veldig inspirerende! Gamle bilen din. Altså volvoen du hadde står ute her nå. Må få shinet den en dag også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på mitt fjerde år her inne jeg også ser jeg. Tiden flyr gitt.

Dette forumet er helt unikt med tanke på miljø og nivå på kompetanse i mine øyne.

Let it shine B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott innlegg, syns du og alle her inne er til stor inspirasjon! For ikke å snakke om den kunnskapen du har opparbeid deg som du deler med oss som ikke er veteraner i "yrket" :-D

Det blir vell aldri fritt for biler å jobbe på så håper du fortsetter å poste gode S&S' er i lang tid fremover. Ceep up the good work!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være lov å mimre, være litt sentimental, og ikke minst skryte av andre folk i ny og ne! Det er vi nordmenn generelt sett for dårlige på. Takk for tråden, Silset, og keep up the good work! Du bidrar godt til dette forumet selv også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lært veldig mye av dette forumet. Mye gode tips, råd, innspill osv fra mange flinke mennesker!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike tråder som dette er ganske unike, akkurat som den gode stemningen på DCN.

Takk, hmsilset for at du bidrar til å holde dette forumet så bra! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å ha deg her, Silset! Det var jo du som lærte bort dine egne ferdigheter til meg, for over 2-3 år siden? :)

Endret av Meringdal
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommelopp!!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes nesten ut som en avslutningstale, men jeg er glad for at det ikke var det :):P Stay shiny ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ödmjukt o fint inlägg :)

Ser fram emot kommande s&s och tack för de gångna.

Cred ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen Takk dere :) Stemmer det Meringdal! Du er en av ca 3 stk. Som virkelig tok av med detailing før og etter å ha vært med hos meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på tour de shine på verdal i år da hmsilset?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplever så sjeldent å ha fri at jeg får ikke planlagt noe treff om det ikke er i fellesferien :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får holde våres eget treff når jeg passerer der i sommer :)

Men hvor er tittelen Approved Detailer? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer : ) 5000 er jo ikke noe småtteri det.

denne bilen her, var det den/du som hadde en sak angående nurburgring for 1 eller 2 år siden ? det det var noe med autovern/forsikring eller hva det nå enn var igjen ?
Derfor jeg spør er fordi jeg mener den bilen også hadde rallyart skvett lapper samt nurburgring klistremerket.

079_zps23aecea2.jpg

Endret av Kmr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får holde våres eget treff når jeg passerer der i sommer :)

Men hvor er tittelen Approved Detailer? :)

Det kan vi ;) Jeg har ikke laget s&s med nok bilder og som er dokumentert nok til å bli approved detailier hehe. tenker ikke så mye på sånt, men om jeg skal få en tittel så er det kun den som betyr noe for meg! Jeg er opplært hovedsakelig av dcn.no og bilpleieforhandlerne her.

gratulerer : ) 5000 er jo ikke noe småtteri det.

denne bilen her, var det den/du som hadde en sak angående nurburgring for 1 eller 2 år siden ? det det var noe med autovern/forsikring eller hva det nå enn var igjen ?

Derfor jeg spør er fordi jeg mener den bilen også hadde rallyart skvett lapper samt nurburgring klistremerket.

079_zps23aecea2.jpg

Takk.Jeg trodde ikke jeg skulle bli så aktiv hehe. Nei dette er en annen bil.Jeg drar ikke til bane om det er mange som kjører i gangen.Det står ikke nurburgring på stickeren min, og min bil er tilnærmet original ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi ;) Jeg har ikke laget s&s med nok bilder og som er dokumentert nok til å bli approved detailier hehe. tenker ikke så mye på sånt, men om jeg skal få en tittel så er det kun den som betyr noe for meg! Jeg er opplært hovedsakelig av dcn.no og bilpleieforhandlerne her.

Takk.Jeg trodde ikke jeg skulle bli så aktiv hehe. Nei dette er en annen bil.Jeg drar ikke til bane om det er mange som kjører i gangen.Det står ikke nurburgring på stickeren min, og min bil er tilnærmet original ;)

herregud. snakker om å være blind. hhehe *flaut*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive