truhaa

Detailersclub hettejakke og zipjakke

41 innlegg i emnet

fikk en mail fra Christian hos bepe igjen i dag ang noen andre snaddersaker han kan trykke også..

Hettegenser i 100% bomull med DCN logo på ryggen og www.detailersclub.no på fronten

retrojakke i glatt polyester med DCN logo på ryggen og www.detailersclub.no på armen

Prisene på disse vil blir 700 kr + frakt, ca 60,- m/forbehold

Prisen ved 2 stk vil det bli 1400,- + frakt ca 130 m/forbehold

(er rimelig sikker på fraktprisene, men er det noe annen pris er det ikke mye mer det er snakk om..)

Er dette noe for bilpleie folket?

post-3-1234302543_thumb.jpg

post-3-1234302580_thumb.jpg

Trenger svar forholdsvis kjappt, så dere som syntes dette er en STRÅLENDE ide setter dere opp på liste her med str og antall, trenger ikke så stort antall på disse her, bare det er ca 10+ av hver så går de også i trykken

H=hettegenser

R=retrojakke

Pris 700,- + frakt pr stk

feks: truhaa 1 stk H str S, 1 stk R str S

NB NB NB: listen du setter deg på her er bindene liste pga kort tid på bestilling, er du usikker eller "tror" du skal ha så ikke sett deg opp, kommer det opp i et greit antall her også så kan jeg ta inn ett lite lager på de, men det blir ikke voldsomt mye, så SKAL du ha så sett deg opp, tar du sjansen på å vente og se.. har du baller ;)

Jeg bør ha liste klar innen fredag, senest mandag for å sette denne bestillingen..

DCN`s fashion department

;)

Spør gjerne i tråden om det er noe, klipp og lim med dere lista om dere setter dere opp der nedover på siden..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retrojakke hadde vært helt konge, men fy for en pris da mann...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jakka var konge ja :) Men god pris ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordinær pris i butikk for de er tett opptil 1000,- så dette er røverkjøp dere nesten kan tjene penger på mht vidresalg til kompisser på lørdager etter kl 2300, regner med at du skoTner klarer en 10 stk av disse en lørdag alene... ;) he he

Seriøst: Nevnte også prisen for Christian så får se om det kommer noe lavere pris i morgen. får se hva han klarer...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ordinær pris i butikk for de er tett opptil 1000,- så dette er røverkjøp dere nesten kan tjene penger på mht vidresalg til kompisser på lørdager etter kl 2300, regner med at du skoTner klarer en 10 stk av disse en lørdag alene... ;) he he

Seriøst: Nevnte også prisen for Christian så får se om det kommer noe lavere pris i morgen. får se hva han klarer...

Hvis ikke så vet vi hvem som har betalt for nye felger til Christian ihvertfall :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm så vanskelig med disse størrelsene på slike ting man bestiller synes nå jeg da, men hmmm, jeg er med på en Retrojakke, og håper og tror prisen synker litt ;)

1 R str. M

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morrizon 1 R str. M

truhaa 1 R str S, 1 H str S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 H str. M

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morrizon 1 R str. M

truhaa 1 R str S, 1 H str S

Whiplash: 1 H str. M

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er retrojakka laget av? Vindtett, rengsavisende... ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper det er en type 70 talls treningsjakke type (cccp stil) i polyester, ikke vanntett/pustende ofte, men etter min mening er de kule..

skal få mer spesifik info fra Chris/bepe ang de der... samt str skjema

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er intresert, men må ha mere info.

Prisene på disse vil blir 700 kr + frakt, ca 60,- m/forbehold

Prisen ved 2 stk vil det bli 1400,- + frakt ca 130 m/forbehold

(er rimelig sikker på fraktprisene, men er det noe annen pris er det ikke mye mer det er snakk om..)

koster det 60 kr i frakt på en genser og 65kr pr genser ved 2 stk :S :P Må sende de i to pakker da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

posten har 60 kr opp til en vekt/str, og så er neste 130,- på lista, sender jeg det som postpakke kan det koste noen kr mindre en 130, men det er tillegg også mht str på pakka.. usikker på hva 2 gensere veier totalt ink embalasje.. er det under 1 kg så går det på 60,- (maks H = 7 cm)

Det er en "smartpost" til 115 opptill 35kg, går det to stk gensere i den så sendes den med den, str på den tror jeg ikke holder (H = 4.5cm) og da er neste pris 135,- for smartpost medium str.. da er "vanlig" porto billigere til 130,-. er det kjappere og bedre mer smartposten til 135,- så sender jeg med den (v/2 stk gensere feks) da skal jeg ta de 5 kr på egen kappe ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, her er han som begrunner :P tenkte bare det var litt rart.

trur jeg ender opp med hettegense når den andre ikke er vindtett. Men det får du vel endelig svar på i morgen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ble langt svar det... he he, sitter med postens prisliste her... men som du sier er det billigere å sende to ganger ja...

ja hører fra Chris i morgen tipper jeg...

han måtte ha en annen logo en den jeg sendte han også (annen filtype) mht logo, sendte den i stad til han, så får en regne med at det er trykking til uka mht t-shirts og eventuelle gensere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvis ikke så vet vi hvem som har betalt for nye felger til Christian ihvertfall :P

Senkesett..

Fra spøk til alvor..

Disse modellene er i High Class inne profil og kan sammenlignes med J. Lindeberg og Filippa K.

Meget bra kvalitet i stoff og detaljer, og et moderne snitt. (dvs litt slimmet passform osv.)

Retro jakken er i glatt polyester, lik 80 tallets hotte Adidias treningsdresser, skikkelig kul!

Her er detaljer fra produsenten:

Superflot Full-zip trøje inspireret af de klassiske 80\'er træningsdragter. Designet er et flot, opdateret retro-snit der oser af storby, og den lettere fitted pasform giver en stærk følelse af stil og overskud. Hollister har et aktivt udtryk, men må absolut ikke forveksles med en standard træningstrøje. De mange detaljer, som fx YKK Reverse hovedlynlås, silikone \"dupper\" i lynlåspullers, kraftige ribkanter og lækkert, bredt nakkebånd kombineret med en fornuftig pris, gør jakken særdeles attraktiv!

DATA

Model: Hollister

Yderstof: 100 % Polyester

Foring:

Farver: Sort / Hvid / Dybblå

Str.: S / M / L / XL / XXL / XXXL

Hettejakken er i 350g bomullskvalitet med børstet innside, en solid og kraftig hettejakke med moderne passform.

Kvalitetets- og designmæssigt ligger vores super luksushættesweat blandt de bedste. Udtrykket er stilfuldt, med et pift af storby og det moderne liv. Harvard er creme de la creme, der understreges af de mange lækre detaljer: Bredt nakkebånd, justerbar snøre i hætte med metal eyelets, overlockstikninger, 2-lags hætte og indvendigt kantbånd langs lynlås. Metervaren er af en lækker, kraftig kvalitet, der passer perfekt til den lettere fitted pasform.

DATA

Model: Harvard

Yderstof: 80 % Bomuld, 20 % Polyester

Foring:

Farver: Sort / Grå melange

Str.: S / M / L / XL / XXL / XXXL

post-594-1234338777_thumb.jpg

post-594-1234338986_thumb.jpg

Endret av chris
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er logoen påtrykt eller brodert? Og hvis trykk er det da silketrykk? Er logoen brodert så er jeg med :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er logoen påtrykt eller brodert? Og hvis trykk er det da silketrykk? Er logoen brodert så er jeg med :P

På ryggene er det et digitalt transfermerke (for å få med alle graderinger og skygger i DCN logoen) og i fronten er den silketrykket.

Brodering gjør seg dårlig på den type logoer har noen vanvittige startkostnader og broderingspriser i så store størrelser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trur jeg ender opp med hettegense når den andre ikke er vindtett.

Veldig viktig at den er vindtett ja, er så redd trekk :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive