alexanderst

Interiørprodukter.

40 innlegg i emnet

Heisann. Til nå har jeg bare drevet med eksteriørdetailing, og har nå tenkt å gå til innkjøp av diverse interiørbehandlingsprodukter.

Først ut er skinnet, hvordan er cleaner og conditioner fra Chemical Guys iforhold til Swissvax? Det er disse to jeg har under vurdering her.

Andremann ut er tekstil/stoff. Her vurderer jeg Grean Clean fra Chemical guys og en våtsuger/rensemaskin. Tekstilbørste skal også handles inn.

Noen kommentarer eller tips her? Prisen har også litt å si, så en foma er nok utelukket. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nilfisk buddy med foma munnstykke og CG green clean og det fungerer knall! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt poorboys sin apc fra bilnerden sammen med børste fra bilnerden. Funka veldig bra. Om du skal droppe foma så kjøp kwazar mercury til vann og såpe. Konge sprayflasker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dodo Juice har kommet med noen produkter til skinn som ser meget gode ut! Ta en titt her.

Blank bil skal bestille inn dette iløpet av mnd. sier han. :)

Til tekstil så er den populære Green clean fra CG meget god. Det er også Valet pro interior cleaner. Til de tøffeste oppgavene er det Surfex som gjør best jobb synes jeg.

Ang. maskin så ville jeg valgt denne.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp SS rensemaskin. Veldig mye for forholdsvis lite penger... Jeg liker meget godt Meguiars APC som jeg handler billig fra Elite car care. Bruker selv en finfin børste jeg handlet på IKEA av alle ting, til interiør. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys leather Cleaner er veldig kurant. Kjøpte en gallon av denne i høst, og har kun brukt denne siden. Sammenlignet med Swissvax, opplevde vel en ganske lik effekt. (ingen vitenskapelig test akkurat, men opplevde den som sagt som ca like god.) Har ikke prøvd conditioner da jeg har så mye Swissvax igjen :) Ellers er jeg enig i de som sier du skal kjøpe deg rensemaskin. Nå er det blitt så billig at det er ikke noe å lure veldig på. En annen ting jeg er MEGET godt fornøyd med til interiør er Tornador Black! (forsåvidt Tornador foam gun også, men regner med du ikke har ubegrenset budsjett, så den kan du fint vente med.) Suverent på det meste igrunnen, men spesielt god der en ikke kommer til med rensemaskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt bra lykke med AG Leather Cleaner og Scholl Skin.

green clean tok ikke like mye på skinn synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nilfisk buddy med foma munnstykke og CG green clean og det fungerer knall! :)

Jeg har brukt poorboys sin apc fra bilnerden sammen med børste fra bilnerden. Funka veldig bra. Om du skal droppe foma så kjøp kwazar mercury til vann og såpe. Konge sprayflasker

Dodo Juice har kommet med noen produkter til skinn som ser meget gode ut! Ta en titt her.

Blank bil skal bestille inn dette iløpet av mnd. sier han. :)

Til tekstil så er den populære Green clean fra CG meget god. Det er også Valet pro interior cleaner. Til de tøffeste oppgavene er det Surfex som gjør best jobb synes jeg.

Ang. maskin så ville jeg valgt denne.

Kjøp SS rensemaskin. Veldig mye for forholdsvis lite penger... Jeg liker meget godt Meguiars APC som jeg handler billig fra Elite car care. Bruker selv en finfin børste jeg handlet på IKEA av alle ting, til interiør. :)

Chemical Guys leather Cleaner er veldig kurant. Kjøpte en gallon av denne i høst, og har kun brukt denne siden. Sammenlignet med Swissvax, opplevde vel en ganske lik effekt. (ingen vitenskapelig test akkurat, men opplevde den som sagt som ca like god.) Har ikke prøvd conditioner da jeg har så mye Swissvax igjen :) Ellers er jeg enig i de som sier du skal kjøpe deg rensemaskin. Nå er det blitt så billig at det er ikke noe å lure veldig på. En annen ting jeg er MEGET godt fornøyd med til interiør er Tornador Black! (forsåvidt Tornador foam gun også, men regner med du ikke har ubegrenset budsjett, så den kan du fint vente med.) Suverent på det meste igrunnen, men spesielt god der en ikke kommer til med rensemaskin.

jeg har hatt bra lykke med AG Leather Cleaner og Scholl Skin.

green clean tok ikke like mye på skinn synes jeg.

Heisann. Takk for kjappe svar. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal investere så mye penger i en rensemaskin. 2000 er mye penger for en gutt på videregående. Tenker på en vanlig våtsuger for rundt 1000 lappen som jeg kan benytte foma munnstykke på. Har hørt at Karcher sin kan fungere? Ser de har den på Clasern. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Takk for kjappe svar. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal investere så mye penger i en rensemaskin. 2000 er mye penger for en gutt på videregående. Tenker på en vanlig våtsuger for rundt 1000 lappen som jeg kan benytte foma munnstykke på. Har hørt at Karcher sin kan fungere? Ser de har den på Clasern. :)

Jeg begynte med å handle meg en våtsuger, men merket fort at jeg ville ha noe mer effektivt. 2000kr tjener du fort inn igjen på å rense noen biler...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nilfisk buddy koster 700,- på jula så det er overkommelig, ihvertfall for meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Jula i morgen. 700 kr er til å overleve, hvor får jeg tak i foma munnstykke? :)

Nilfisk buddy koster 700,- på jula så det er overkommelig, ihvertfall for meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Jula i morgen. 700 kr er til å overleve, hvor får jeg tak i foma munnstykke? :)

Fornuftig valg. Jeg har samme sugeren selv med Foma munnstykke.

Jeg ville også vurdert Gtechniq W2 istedenfor CG Greenclean. Fungerer knall.

Mulig jeg kan skaffe deg Foma munnstykke. Kan sjekke i morgen om de har flere igjen. Koster 90,- kr per stykk + frakt. :) Send meg PM hvis du vil jeg skal sjekke. :)

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kan skaffe deg Foma munnstykke. Kan sjekke i morgen om de har flere igjen. Koster 90,- kr per stykk + frakt. :) Send meg PM hvis du vil jeg skal sjekke. :)

David =) De har mange!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma munnstykke passer fint på den Nilfisken fra Jula? Er i vurderingsfasen selv:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. :) Brukte det senest for et par timer siden. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent:) Da er det mulig å tjene litt ekstra ved rens av seter også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG GC og nilfisk her også, dog multi 20T. Dersom dere bruker litt elektroverktøy ifm trearbeid så ville jeg vurdert å kjøpe en med strømuttak, meget praktisk.

Jeg har nylig kjøpt AF verso for å erstatte GC og til nå er jeg fornøyd, men den er ikke satt på de tøffeste prøvene enda...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har behjelpelige David skaffet meg en Foma munnstykke til våtsugeren. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Adam's Polish sin APC. Tok bedre enn både surfex og gc syns jeg.

Ikke prøvd interiør rensen demmes. Men det blir nok testet en gang

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive