Gå til innhold

Recommended Posts

Tommy
Skrevet

Nydelig som alltid Tommy!

Hvorfor er alle så "besatt" på Crystal Rock?

Når jeg har spurt om CR eller Divine er det Divine som blir anbefalt, men jeg ser aldri at noen faktisk bruker denne, selv om de har den og den strengt tatt koster det samme som CR..

Takker. Divine har nok marginalt bedre holdbarhet en crystal rock, men sistnevnte er mye mere brukervennlig, ettersom Divine er ganske hard, å krever en del forvarming. Jeg har begge to, å har vel lagt 4-6 lag av Divine, å er halvveis i min 2. krukke med Crystal Rock, som er min personlige favoritt fra Swissvax.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

ÅÅ hellige gud for en bil, og du leverer nok en jobb i verdensklasse, det ser ut som om alt fikk oppmerksomheten din her. Both thumbs up.

Tommy
Skrevet

Ord blir litt fattige når man ser en så legendarisk bil etter en runde i garasjen din. Virkelig flott!

Om jeg får lov til å 'klage' på en ting, så savner jeg en lydfil her :P Tipper denne har et gromt mål!

Og ikke minst - når får vi se en F50 i garasjen din? Vi har jo sett F40 og F60(Enzo), så 'mangler' en i samlingen :)

Takker, skal prøve å få ordnet en liten lydfil, selv om det ikke kan gjengi lyden slik den er live. Ang. F50, så får vi vel bare vente å se B)

ÅÅ hellige gud for en bil, og du leverer nok en jobb i verdensklasse, det ser ut som om alt fikk oppmerksomheten din her. Both thumbs up.

Takker, prøvde å få med meg det meste.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

DavidRS
Skrevet

Dette var superflott, som vanlig, Tommy. Jeg skjønner veldig godt at denne kunden kommer til deg med bil etter bil, for slik pleie er det ikke mange detailere i verden som gir. Må rett og slett være litt kjipt for Ferrari at denne bilen er mer strøken nå, enn da den rullet ut fra fabrikken. :)

Dette bildet likte jeg skikkelig godt:

IMG_3856_zpsddc20e27.jpg

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Reidar
Skrevet

Helt fantastisk på alle mulige måter!!! Takk igjen Tommy for at du deler disse gromme bilene og ditt fantastiske arbeid med oss :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

Skrevet

Bøyer meg i støvet (som det forsåvidt ikke er så mye av nå!) Cred i massevis! :)

Skrevet

Snob Tommy! Du er en inspirasjonskilde fra øverste hylle. Cred er avlevert!

Skrevet

Nok en gang et helt fantastisk stykke arbeid utført av deg Tommy.

Helt sinnsykt imponerende... :)

Skrevet

Helt fantastisk arbeid og write up! Finner ikke ord for et slikt detalj arbeid. :) Cred er levert! :thumbs:

Er det lov å spørre hvor mange dager den sto hos deg? :)

Tommy
Skrevet

Dette var superflott, som vanlig, Tommy. Jeg skjønner veldig godt at denne kunden kommer til deg med bil etter bil, for slik pleie er det ikke mange detailere i verden som gir. Må rett og slett være litt kjipt for Ferrari at denne bilen er mer strøken nå, enn da den rullet ut fra fabrikken. :)

Dette bildet likte jeg skikkelig godt:

IMG_3856_zpsddc20e27.jpg

Takker, ja var fornøyd med det bildet selv.

Helt fantastisk på alle mulige måter!!! Takk igjen Tommy for at du deler disse gromme bilene og ditt fantastiske arbeid med oss :)

Takker, bare hyggelig.

Noe av det beste eg har sett :) detailing på høyeste nivå :thumbs:

Cred!

Takker

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Skrevet

Magnifico!!

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet

Vakkert å se:) Mange som drømmer om å få kose seg med en så rå bil. Håper du fikk prøve bilen en runde.. Nydelig utført arbeid!!

Skrevet

Meget pent! Dine S&S inspirerer mange her på forumet, spesielt meg.. Cred i massevis ;-)

Litt O T, men går denne bilen på Norske skilt?

Tommy
Skrevet

Bøyer meg i støvet (som det forsåvidt ikke er så mye av nå!) Cred i massevis! :)

Takker, å støvet er tørket bort.

Snob Tommy! Du er en inspirasjonskilde fra øverste hylle. Cred er avlevert!

Takker, å ja dette er skikkelig snob

vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Perfekt?

Dramatic-Intense-Clapping-Reaction-Gif.g

Takk.

Nok en gang et helt fantastisk stykke arbeid utført av deg Tommy.

Helt sinnsykt imponerende... :)

Takker

Helt fantastisk arbeid og write up! Finner ikke ord for et slikt detalj arbeid. :) Cred er levert! :thumbs:

Er det lov å spørre hvor mange dager den sto hos deg? :)

Takker, jeg hadde den her ca en måned.

Magnifico!!

:D

Djiiis...

Now for a clean pair of boxer shorts...

Det har du fortjent :P

Vakkert å se:) Mange som drømmer om å få kose seg med en så rå bil. Håper du fikk prøve bilen en runde.. Nydelig utført arbeid!!

Takker, har ikke prøvd den så mye, men det kommer nok.

Meget pent! Dine S&S inspirerer mange her på forumet, spesielt meg.. Cred i massevis ;-)

Litt O T, men går denne bilen på Norske skilt?

Takker. Som nevnt tidligere, så går den ikke på Norske skilter, enda.....

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Skrevet

Nyyyydelig, som alltid! Du er råheldig som får holde på med alle disse superbilene.

En liten digresjon: Hva er dybde og bredde på garasjen din? Bygger nytt nå, og er litt nysgjerrig på hva jeg kan forvente av garasjen mtp størrelse.

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Tommy
Skrevet

Spennende og meget høy kvalitet på jobb og s&s.

Takke for det.

Nyyyydelig, som alltid! Du er råheldig som får holde på med alle disse superbilene.

En liten digresjon: Hva er dybde og bredde på garasjen din? Bygger nytt nå, og er litt nysgjerrig på hva jeg kan forvente av garasjen mtp størrelse.

Takk. Størrelsen på garasjen, er som alltid, for liten ;) Utvendig er den 6m lang, og 5,5m bred (ca 5,6x5,1 innv)

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet

Nydelig bil og nydelig behandling Tommy! For oss andre er det fantastisk bare å få se noe sånt på avstand.. :)

www.swissvax.no

Tommy
Skrevet

Nydelig bil og nydelig behandling Tommy! For oss andre er det fantastisk bare å få se noe sånt på avstand.. :)

Takker. Å som nevnt tidligere, så kan de som tar turen til Oslo motorshow, ta denne i nærmere øyensyn der.

Fy faen Tommy. :)

Stemme det Fredrik

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Skrevet

Wow, for en bil og for en jobb.

Hadde nok stått i stor æresfrykt og redsel for å gjøre noe feil hadde jeg jobbet på denne bilen :mellow:

AndreasLie
Skrevet

Helt rå jobb som alltid på en rå bil! Sees på messa :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår