Gå til innhold
Tommy

Ferrari Enzo Detailed by TCS

Recommended Posts

smurf    168
smurf

Fyfader for en rå jobb på en våt drøm av en bil! Cred i massevis!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Som vanlig meget godt utført jobb Tommy. Synes du er flink til å ta med detaljer. En fryd å se dine jobber! :wub:

Det er ikke lenge siden den sprekeste Volvo lastebilen hadde 660hk, så denne går nok meget godt med såpass mye effekt på den "lille" bilen.

Ser du bruker Surfex 1:20 på dekksider. Surfex er ganske effektiv i svakere blanding på mange områder, men på dekksider pleier jeg ofte å blande så sterkt som 1:1 fordi skitten på dekksidene ofte sitter veldig godt. Mulig disse dekksidene ikke var så ille fra før av?

Ser også du sier du kjørte 34 pass, regner med at det skal stå 3-4 pass? ;)

Endret av Øyvind G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 850
Tommy

Fyfader for en rå jobb på en våt drøm av en bil! Cred i massevis!!!

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 850
Tommy

:eek: Fantastisk!

Er denne på norske skilter?

Takker, den er ikke på norske skilter....enda.

Som vanlig meget godt utført jobb Tommy. Synes du er flink til å ta med detaljer. En fryd å se dine jobber! :wub:

Det er ikke lenge siden den sprekeste Volvo lastebilen hadde 660hk, så denne går nok meget godt med såpass mye effekt på den "lille" bilen.

Ser du bruker Surfex 1:20 på dekksider. Surfex er ganske effektiv i svakere blanding på mange områder, men på dekksider pleier jeg ofte å blande så sterkt som 1:1 fordi skitten på dekksidene ofte sitter veldig godt. Mulig disse dekksidene ikke var så ille fra før av?

Ser også du sier du kjørte 34 pass, regner med at det skal stå 3-4 pass? ;)

Takker, har rettet det opp, til 3-4 pass. Jeg hadde surfex 1:20 oppblandet, så da brukte jeg bare den, bilen har for det meste gått på rivieraen, så det er ikke så mye møkk der.

Fantastisk jobb på en rå bil !

Takker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

MAKELØST! For et mesterverk, og en meget godt dokumentert s&s som er kunststykke verdig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jonespen90    18
jonespen90

Bøyer meg i støvet. Det er helt rått og hvor fint det blir. Du har mye fine bilder og masse inspirasjon på mye bra løsninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Strålende og meget gjennomført som alltid dette Tommy :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer R    2 168
Christer R

Å dæven,finner ikke ord :D

Du er og blir kongen av detailing :thumbs:

Fikk du testet den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Vakkert utført! Hvor får en kjøpt sånn lim fjerner til roterende maskin? Du begynner å bli veldig dreven på superbiler nå! Pagani Zonda neste? :) Cred!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 850
Tommy

MAKELØST! For et mesterverk, og en meget godt dokumentert s&s som er kunststykke verdig!

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SpeedKid    3
SpeedKid

Tar av meg hatten! Takk for at du tar deg tid til å legge ut S&S, det er alltid en fryd å kikke på :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 850
Tommy

Bøyer meg i støvet. Det er helt rått og hvor fint det blir. Du har mye fine bilder og masse inspirasjon på mye bra løsninger.

Takker. Det er flott at det inspirerer, det er liksom det som er litt av meningen med disse S&S

Strålende og meget gjennomført som alltid dette Tommy :-)

Takker B

verdens råeste bil får verdens råeste pleie :)

Takker, ja den kommer høyt opp på lista, men ikke helt til topps ;)

Å dæven,finner ikke ord :D

Du er og blir kongen av detailing :thumbs:

Fikk du testet den?

Takker. Har bare trillet den rundt huset her, men må vel få ordnet meg en prøvetur.

Vakkert utført! Hvor får en kjøpt sånn lim fjerner til roterende maskin? Du begynner å bli veldig dreven på superbiler nå! Pagani Zonda neste? :) Cred!

Takker. Du får dekorfjerner på bl.a Biltema. Pagani Zonda er faktisk det som står absolutt øverst på ønskelisten min, så det er jo lov å håpe.

Herregud å mye drømmebiler du har innom! Sykt bra jobb Tommy, som alltid :thumbup:

Takker, ja det er litt morro med disse "ræserbilene"

Min far er flinkere en din ;):wub:

:blush:

Drömme jobb drömme bil :wub:

Takker

Tar av meg hatten! Takk for at du tar deg tid til å legge ut S&S, det er alltid en fryd å kikke på :thumbup:

Takker, å det er bare morro å legge ut disse, med så mye positiv tilbakemelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig