Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hvis du leser i produkt beskrivelsen så er ikke proraso nevnt. Denne kosten er ganske så stor. I forhold til Muhle sin som jeg har f.eks.

Skrevet

Jepp, leste den beskrivelsen, og så ikke som du sier Proraso.. Får prøve meg på en annen kost da! Takk for svar :)

AndreasLie
Skrevet

Hvis det er noen andre enn meg her som får litt røde prikker og brenning på halsen så kan jeg anbefale denne. Den funker med en gang og du trenger bare en liten dråpe. http://www.barbershop.no/barberprodukter/barberproblemer/baxter-razor-bump-relief.html

Har begynt å bli mer venn med Fitjar såpa også og nå begynner den å funke bra. Trikset her er liiiite vann.

Og nå sitter jeg nybarbert og klar for en tur på byen :)

Skrevet

http://www.barbersho...ost-nikkel.html

Jeg har denne i tillegg til Proraso kosten. Fikk den akkuratt i dag. Førsteintrykket er supert. ;-)

Jeg har også denne som kost nummer to, og den funker greit... ikke noe mer.

Den "reker" en del og busten blir fort deformert synes jeg.

Merkur Silver Tip derimot er jeg meget godt fornøyd med og den ser fortsatt ny ut, samt at den er litt mykere...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

• Admins
Skrevet

Å barbere seg er mandig det Jon B)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Joda, barbering er greit det :) Men når det blir mye nr.1 nr.2 osv. uten snakk om barbering av "høne", mener jeg det tar av litt B)

• Admins
Skrevet

Barbert deg enda Truls? Eller kjører du Brokeback stil enda?

Brokeback enda.... prøver å holde på minnene fra Verdalen så lenge jeg kan :)

he he

Men tror det faller i morgen ja.... eller en av de nærmeste dagene.. du da, svingt høvelen enda?

Må vel titte innom barbershop etterhvert å etterbestille litt...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Trust is clean shaven har jeg hørt.... Funker ikke på meg, men jeg ser greia for brokeback gutta.. :lol:

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Brokeback enda.... prøver å holde på minnene fra Verdalen så lenge jeg kan :)

he he

Men tror det faller i morgen ja.... eller en av de nærmeste dagene.. du da, svingt høvelen enda?

Må vel titte innom barbershop etterhvert å etterbestille litt...

Så det henger "rester" i skjegget enda?

Nope, imorgen muligens...

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg følgende produkter i tillegg til det jeg har kjøpt fra før:

Påfyll av Anthony All Purpose Moisturiser

Påfyll av Anthony After Shave Gel

Mama Bear (Chocolat Mousse)

Antony Action Face Scrub

Anthony Action High Performance Moisturizer

Anthony er produkter man fort kommer til å elske :)

Skrevet

Enormt mye du handler dA? trenger jo ikke å ha 3 flasker av alt?

Liker å teste ut litt forskjellig seru :)

Dessuten så er dte jo skikkelig gode produkter også :)

Tre er for dårlig!

Målet mitt er å ha minst fem flasker av alt :lol: Neida...

Skrevet

Antall flasker er jo uvesentlig, så lenge den totalemengden tilsvarer en gallon :) Veit du sitter hjemme og heller over i dunker tenk!

Skrevet

Antall flasker er jo uvesentlig, så lenge den totalemengden tilsvarer en gallon :) Veit du sitter hjemme og heller over i dunker tenk!

Haha... Veldig bra sagt Sandmo :lol:

Skrevet

Gleder meg til å prøve Mama Bear (Chocolate Mousse)

Hvis det lukter sjokolade mousse så får man vel fort lyst til å slikke seg om munnen når kremen er smurt på... :)

Skrevet

Gleder meg til å prøve Mama Bear (Chocolate Mousse)

Hvis det lukter sjokolade mousse så får man vel fort lyst til å slikke seg om munnen når kremen er smurt på... :)

Må innrømme at jeg nesten blir sjuk bare av tanken på å kline noe som heter "choccolate Mousse" i ansiktet.......Grøss! :blink:

Skrevet

Må innrømme at jeg nesten blir sjuk bare av tanken på å kline noe som heter "choccolate Mousse" i ansiktet.......Grøss! :blink:

Hehe...

Kanskje Mama Bear Concorso hadde vært noe for deg Ståle :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår