Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

The Gentlemen's Refinery After Shave er god, og hva med Mama Bear-såpene når de kommer inn? De skal være topp:)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Blodstillerstift BLODSTILLER 1 NOK 39,00

Derby Extra barberblader 5-pakning DERBY-EXT1 2 NOK 38,00

Truefitt & Hill Ultimate Comfort barberkrem Tube (103 ml) T&H-10004 1 NOK 149,00

Simpsons Wee Scot Best Badger barberkost SIMPSONS-WS 1 NOK 349,00

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Men U sin og syns den er så jævlig stiv... Nettopp barbert meg nå, Proraso kremen er digg... Samt at man kutter seg mye mindre når skjegget ikke er langt..

Skrevet

Fikk en pakke fra Barbershop i går :)

-Merkur 34C HD tradisjonell barberhøvel

-Truefitt & Hill Ultimate Comfort barberkrem

-Truefitt & Hill Grafton Aftershave Splash

-men-u Premier Shaving Brush & stativ set

-Edwin Jagger barberskål porselen med sølvkant

Å jeg ble veldig fornøyd med denne pakken ;)

Skrevet

Noen som har gode tips ang. blodstift? Kuttet meg litt når jeg barberte meg sist, så jeg tenkte å prøve stiften. Hold den bare inne mot såret et par sek (og det svidde). Det sluttet å blø, men det kom noen dråper allikevel... Gjorde jeg det riktig?

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Når du tar halspulsåren så må det nok litt mer til....

Nettopp gjort det samme selv og funker fint hos meg..

Simpson kosten og Trufit & Hill barberkremen var kos...

Skrevet
Noen som har gode tips ang. blodstift? Kuttet meg litt når jeg barberte meg sist, så jeg tenkte å prøve stiften. Hold den bare inne mot såret et par sek (og det svidde). Det sluttet å blø, men det kom noen dråper allikevel... Gjorde jeg det riktig?

Dypp den i vann før du stikker den borti såret. ;)

Skrevet

Testet nettopp Crabtree & Evelyn Shaving Cream som jeg fikk som vareprøve ved sist sending. I forhold til Proraso så var denne veldig vanskelig å lage skum med, stod i over 1.min uten å få til noe særlig. Avsluttet med Anthony After Shave Balm som var veldig forfriskende :)

ClearCoatChristR
Skrevet

Såvidt jeg husker. holdt jeg et barbershow i halvfylla for Bo og Kenneth igår.....

Hmmmm...

• Admins
truhaa
Skrevet

huff.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• 4 weeks later...
wreckmaster
Skrevet
:o:o En egen tråd om gutter som barberer seg, diskuterer kremer, aftershave og såper......... :( HVA SKJER A?????
pOwerslave
Skrevet

Blir som med detailing, kun det beste er godt nok. Samme gjelder barbering, mach3 blir som TW.

• Admins
truhaa
Skrevet

slick face...slick car...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• 4 weeks later...
pOwerslave
Skrevet

Var på antikk messe på Hamar i dag (av alle ting), kom faktisk over en del barberings snacks der. Kjøpte meg blandt annet en Gillette Aristocrat høvel i orginal eske til kun en 100 lapp. Fant ut nå at disse går for 60$ opp til 440$ på ebay. Må si meg meget fornøyd med det. De som ligger på ebay er dessuten i gull farge, min er i sølv og der derfor ca 20 år eldre en de igjen.

gillette22.jpg

Var også masse andre høvler der bla Mercur og en del Gillette, samt kniver, skåler osv.

• Admins
truhaa
Skrevet

pokker jeg ikke viste det var antikk messe da, det er knall å tasse på de messene der, masse snadder og ofte mye bra barberingsaker å få tak i....

-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Ja glemte det, bra kjøp det der, de gamle høvlene kan være verdt en god del...

-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår