Gå til innhold

DCN Oblater ?


martin-wp

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Men, er det noen som har sjekket om det er lov å sette noe på skiltet?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martin-wp

jeg har sendt mail til vegvesevet, og venter en tilbakemld.

Trur de kommer til og si nei, og at det ikke er lov. Jeg spurte på VV om det jeg hadde gjort med mine skilter var lov og det var de ikke. Har jo hatt blitt stoppa et par ganger av onkel blå men har det har aldri blitt nevnt noe på. Trur så lenge man ikke gjør noe som kan hindre politiet i sitt arbeid eller saboterer skiltet på noe måte, at de da gir litt f :thumbup:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Roy Inge

Statlige organ her jo en behandlingstid på ca 3 uker.

Mest pga visse ting må tas opp i møter der hvor enkelte sentrale personer i disse møtene bare dukker opp hver tredje uke.

Jeg har en misstanke om at spørsmål om å bytte ut det utgående oblatet med noe random må opp i et slikt møte.

Det er ihvertfall slik når man søker om komunalt startlån for bolig. Egentlig er det bare å sjekke selvangivelsen til søker og foreldre, så ser man jo om søker har økonomisk bakgrunn for startlån, men neida, møter skal de ha. -Digresjon.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel til å ta år og dager om vi skal vente på svar fra staten da:) Det er vel bare å kjøre på her? Man får vel ikke bot om man blir stoppet med dette, blir vel ca samme risiko som å kjøre med soting på frontvinduene. Bare a dra av om man blir stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fikk en korrektur i dag på de, og har sendt rettelse, så da venter jeg igjen på svar og ny korrektur :)

De kommer, men TTT innimellom :)

Vanlige klistremerker kommer i klubbshoppen, Epoxymerker kommer ikke der:)

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Admins
truhaa

Snart i klubbsjåppen..

post-3-0-24935000-1344959583_thumb.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Tror jeg må bestille nye skilt før jeg setter dem på :) Liker ikke aluskilt som er 100 år gamle og fulle av steinsprut.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

50,- for to stk

Bør settes opp som info på klubbshopen det egentlig..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...