Gå til innhold

Recommended Posts

• Admins
truhaa
Skrevet

Kommer nye logoer her, så blir def ikke den gamle ;)

Har sendt mail om dette, får sikkert svar i morgen

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Går unna her, så sikkert ikke så mye om å gjøre før en trenger en runde til.. :)

Hva er det du tenker på mht skrift?

Jeg liker ikke Times New Roman, som er brukt på dagens skiltholdere. Det ser så... billig ut. Hvis det hadde kommet noen med logo-fonten på hadde jeg kjøpt tvert, i mellomtiden får jeg se om jeg finner noen lokale som kan lage en one-off til meg :)

Lekkert! Den til venstre er overlegent finest :)

Enig, jeg tar som sagt to par. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skovdahl
Skrevet

Jeg liker ikke Times New Roman, som er brukt på dagens skiltholdere. Det ser så... billig ut. Hvis det hadde kommet noen med logo-fonten på hadde jeg kjøpt tvert, i mellomtiden får jeg se om jeg finner noen lokale som kan lage en one-off til meg :)

Det ligger en liten sjappe ca bak politihuset i byen, før Jacobs Aal på venstre side mot Jernbanehallen. Gul bygning tror jeg, reklamerer for at de lager alt av skilt og tilsvarende. Men det visste du sikkert :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

• Admins
truhaa
Skrevet

Logofonten her blir også ny snart ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Snakk om teasing :P

Kjøretøy:

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

• Admins
truhaa
Skrevet

Er ferdig, men Dennis har litt smått igjen før det kan legges ut..

Blir nok en overgang for mange her, for det er en mye renere stil på det nye :) Har sittet med det nå noen uker, og liker det veldig godt. Kommer plutselig... he he

-Thomas A Edison

Skrevet

*Glede seg* Spennende med nye ting ;)

Kjøretøy:

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Det ligger en liten sjappe ca bak politihuset i byen, før Jacobs Aal på venstre side mot Jernbanehallen. Gul bygning tror jeg, reklamerer for at de lager alt av skilt og tilsvarende. Men det visste du sikkert :)

Jess, og litt lenger oppe i gaten (Kong Oscars gate, altså) ligger det en sjappe som driver med skiltrammer, showskilt og slikt. :)

Får vente til det har kommet ny logofont da :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Noen som vet om de nye skiltene har opphevet felt for oblater?

Tenkte å bestille meg nye skilt nå som dette oblatgreiene er over og ut, men er jo litt dumt om det er opphevet felt som skal ha oblat, slik mine aluskiter med flagg har.

Øivind S
Skrevet

Tenkte å bestille meg nye skilt nå som dette oblatgreiene er over og ut, men er jo litt dumt om det er opphevet felt som skal ha oblat, slik mine aluskiter med flagg har.

Er ikke opphevet felt, men 4 svarte klammer som indikerer hvor oblatet skal sitte.

Skrevet

Ok.. Håper dette blir fjernet..

Får drøye litt før jeg bestiller til jeg vet det.. Da kan jeg like gjerne ha det jeg har nå...

Skrevet

Hentet nye skilt i dag faktisk, og ja, det var et slags opphevet felt til oblat med en antydning til sølvfarget ramme rundt :\

...men vil ikke kalle det spesielt synlig. Ikke noe man ser fra normal avstand.

KawaZ750
Skrevet

Kunne det bli et oblat til ikke VIPére også?

Prospect, isteden for VIP 2012?

Det er sånn at jeg har et par riper jeg ikke fikk vekk på første forsøk ser dere:-(

Skrevet

Kunne det bli et oblat til ikke VIPére også?

Prospect, isteden for VIP 2012?

Det er sånn at jeg har et par riper jeg ikke fikk vekk på første forsøk ser dere:-(

Anbefaler deg no å bli VIP medlem fort som F.. ;) Sparer mykje penger på dette og så bidrar du til at norges beste forum kan opprettholde den standarden det har ;)

Kjøretøy:

• Admins
truhaa
Skrevet

Kommer både og ;)

Epoxymerker til VIP og sticker til reg medlemmer..

Stickers kommer vel på 10 kr for 2 stk tror jeg + porto,

-Thomas A Edison

Skrevet

Kommer både og ;)

Epoxymerker til VIP og sticker til reg medlemmer..

Stickers kommer vel på 10 kr for 2 stk tror jeg + porto,

Jeg syns oblatene skulle vært forbeholdt VIP, på samme måte som de runde merkene som sendes ut..

300 kroner er ikke akkurat store summen for å støtte opp rundt en knallklubb, og man sparer dette fort inn. Litt eksklusivt må det jo være å bli VIP også ;) hehe

• Admins
truhaa
Skrevet

200 kr

Epoxy blir bare VIP, men med forskjellig tekst.. DCN VIP på den ene og DCN "noe annet" på den andre. Blir synbar forskjell på de :) Har ikke fått korrektur enda da jeg mangler vector filer på nye logoen ;)

Vi må opp i et solid antall her, derfor ikke bare til VIP mht vanlige klistremerker.. går på 1000 i slengen der mht bestillinger :)

-Thomas A Edison

Bangdalen
Skrevet

Oh! Epoxy-merker er sexy! :) Må jo fort vekk ha 3 par til bilene her i gården...

Skrevet (endret)

200 kr

Epoxy blir bare VIP, men med forskjellig tekst.. DCN VIP på den ene og DCN "noe annet" på den andre. Blir synbar forskjell på de :) Har ikke fått korrektur enda da jeg mangler vector filer på nye logoen ;)

Vi må opp i et solid antall her, derfor ikke bare til VIP mht vanlige klistremerker.. går på 1000 i slengen der mht bestillinger :)

Bomma litt på summen, men da blir det jo bare enda billigere å spare penger :P

"DCN VIP" på den ene i farger og "DCN greedy" på den andre i svart/hvit.. hehe ;)

Endret av Popp

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår