martin-wp

DCN Oblater ?

114 innlegg i emnet

Nå etter 1. Mai så slipper vi og ha oblater på bilene våre, har allerede sniki mine av platene. Eneste er at det ble litt tomt, akkurat som om noe mangla. Det var da idè'n slo meg at det hadde vert kult med DCN oblater! Så jeg lurte på om noen her med litt PS kunnskaper og med litt hjelp fra noen som driver med trykk kunne laget noe slik ? :thumbs:

post-3333-0-06544700-1335799900_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg ikke ekspert på lover og slikt. Men tror skiltet regnes som statens eiendom og man kan derfor ikke endre noe på det og man kan risikere å bli tatt for dokumentforfalskning :P

Men mye mulig jeg tar feil ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg ikke ekspert på lover og slikt. Men tror skiltet regnes som statens eiendom og man kan derfor ikke endre noe på det og man kan risikere å bli tatt for dokumentforfalskning :P

Men mye mulig jeg tar feil ;)

Godt mulig dette, men det er jo en del folk som bytter ut det norske flagget med blant annet volvo-logo, R-logoen og diverse andre logoer, har ennå ikke hørt noen bli tatt for dette..

Men man skal selvfølgelig aldri være for sikker.

25z6r6o.png

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig dette, men det er jo en del folk som bytter ut det norske flagget med blant annet volvo-logo, R-logoen og diverse andre logoer, har ennå ikke hørt noen bli tatt for dette..

Men man skal selvfølgelig aldri være for sikker.

25z6r6o.png

Vil ha! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir det nye VIP-merket, vil jeg definitivt ha!! For den var najs :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett meg opp på listen om de kommer! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Jeg kommer ikke til å ta av mine oblater før jeg kan ha noe til erstatning uansett, for jeg vet det kommer til å se (etter min mening) dumt ut med det tomrommet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomrommet er en ting, men det som er teit er en blå/rød/gul prikk midt på den hvite/grønne flaten som er plassert på en bil med en helt annen farge igjen :P Og DET blir bare teit (min mening :P)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir det nye VIP-merket, vil jeg definitivt ha!! For den var najs :)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få produsert opp årsmerker av dcn VIP.

Den må i hus.

Kanskje droppe 2012, da det blir stress og kjøpe dette nytt en gang årlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg du tenker på Popp? :P

Jeg kjøpte merke med "volvo elgen" for noen år siden da jeg ikke synes noe om det blå feltet med flagg på. Nå som det har gått en stund og nesten alle har sånne skilt synes jeg det ikke gjør noe lenger med det blåe feltet.

Akkurat sånn tror jeg også at det blir med oblatene. Det er uvandt i begynelsen og fint når man blir vandt til det. Om noen år så sier vi sånt som: Husker du før i tida da vi måtte ha oblater på skiltene.

Selv synes jeg egentlig det gjorde seg uten oblater og er egentlig fornøyd med tom rommet.

IMG_8237_1024x683.jpg

På en annen side så var det absolutt ikke dumt det VIP merket til Popp :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta hadde vo vært nice! At man får oblat når man har betalt VIP medlemskap hadde jo ikkje vore dumt ;) Må jo fornyes årlig, så å ha årstall er vel egentlig heller ikkje et problem :) Utfordringen er vel bare å få dei printa i noke som tåler mange vask og som ikkje løsner i kantene itte kvart. Og med lim som holder godt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg splitter nye skilt på vei uten oblater og med blått felt, men er definitivt åpen for en DCN-sticker der oblatet var før. Men jeg ville i hvert fall kontaktet SVV og sjekket lovligheten først :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke lov, men jeg vil ha :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta hadde vo vært nice! At man får oblat når man har betalt VIP medlemskap hadde jo ikkje vore dumt ;) Må jo fornyes årlig, så å ha årstall er vel egentlig heller ikkje et problem :) Utfordringen er vel bare å få dei printa i noke som tåler mange vask og som ikkje løsner i kantene itte kvart. Og med lim som holder godt :)

Ser for meg at dette blir endel arbeid for Truls og holde orden på.

Noen betaler vel VIP medlemskapet i Mai f.eks. Og skal da kjøre med fjordårets merker i 5mnd, eller mer.

Det er ikke lov, men jeg vil ha :P

Lov og lov fru blom.

Har du lyst har du lov. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at noen skal henge seg opp i en liten klisterlapp, som ikke dekker til noe av kjennemerket

Endret av imsland
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg splitter nye skilt på vei uten oblater og med blått felt, men er definitivt åpen for en DCN-sticker der oblatet var før. Men jeg ville i hvert fall kontaktet SVV og sjekket lovligheten først :)

Det er akkurat det som det er snakk om her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en Kjapp photoshop - ble ikke helt feil det der. Litt uvant form og farge, men ikke mer uvant enn tomrom :P

post-3792-0-07315900-1335806935_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d421950e-cec9-15c1.jpgd421950e-cedb-d42b.jpg

200bars trykk og 90 grader. tåler ikke lakken på disse nye skiltene som kom i 2012.

Må bestille 2 nye igjen, da det er dumt og bestille kun 1.

Endret av imsland
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig lov å bytte ut norsk flagg men noe annet?? Dæven, det trodde jeg aldri noe på :eek: Hmm.....

Jeg ble stoppet maaaange ganger med Makki skiltet da politiet mente det var ikke lov osv :fun:

Oblater skal av i natt og VIP oblater, ja takk! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive