Gå til innhold

Recommended Posts

• Admins
truhaa
Skrevet

Her er et forslag ang T-shirt trykk, denne er i Hvit, men ønsket er også i sort.

Dette er et forslag til trykk, men det kan både være mer eller mindre på eventuelle trykk, samt at dette er en ren DCN T-Shirt. Forslag til "slogans" kommer også på en el flere typer etterhvert, men som jeg har nevnt før koster det pæng også dette her, og planene er å trykke opp noen slik at dere kan shoppe de dere vil og ikke trenger å sette seg på noen bestillings liste..

så hva tykker folket om første edt..

IMG_4086Large.jpg

IMG_4087Large.jpg

IMG_4088Large.jpg

IMG_4090Large-1.jpg

IMG_4091Large-1.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• truhaa

22

• Bernhard

22

• Arne

13

• Roulund

12

Mest aktive i dette emnet

Lexgtturbo
Skrevet

Ser veldig lovende ut det der :)

Må si svart frister mye.

Lexgtturbo
Skrevet
Se veldig bra ut... Kommer den i lyserosa også? :D

Syke, Syke mannen... :rofl1:

• Admins
truhaa
Skrevet

he he...

om de som trykker bare lager opp en trykke mal kan den komme i de fargene som ønskes... det er det å få startet opp som koster litt med trykkplater etc

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Sort blir nok konge også

-Thomas A Edison

Lexgtturbo
Skrevet (endret)

Cosmic Black, med 5 lag klarlakk... eller nei det går vel ikke hehe. Kunne hatt noen skikkelig fæle farger og bare for kvalmens del, rustbrun, tydelig oksidert misfarget grønn rød og blå.

Disse må helt klart ha slogan: Ser lakken din slik ut? Da trengs en detailer.

Endret av Lexgtturbo
Skrevet (endret)

Så jo flotters ut dette ja! Blir nok et eksemplar på meg med tiden..

Og forresten Truls... Dama som står ved siden av meg her klager over at du har skrevet T-shirt mens det faktisk er en genser som er avbildet.. Det at jeg sa du jobber på Hans Mote gjorde ikke saken noe bedre visst! :P

Endret av fmoen
Skrevet

Kan hende det er meg,men jeg klarer ikke og like det loddrette trykket på siden av trøya,men ellers er det kjempe bra!

Skrevet
Kan hende det er meg,men jeg klarer ikke og like det loddrette trykket på siden av trøya

Syns det er tøft jeg, er så "standard" at sånne klubb skjorter har loddrett skrift "klubb xxx tralalalala" - morro om DCN kan lage noe som ser tøft ut også.. Men er lov å ha meninger asså, for all del! :)

Skrevet

Liker den, fint design. Intet problem med og dra på meg en slik.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Skrevet
Du som nettopp er ute aav skapet er vel med på en rosa? :)

Med grønne prikker så snakker vi...

BalleKnalle
Skrevet

Så meget bra ut! Likte teksten nedover også

Skrevet

Likte utkastet, og støtter forslaget om å lage den i svart.

Skrevet
Likte utkastet, og støtter forslaget om å lage den i svart.

Støtter denne! Da vi sikkert er noen som er litt mer airodynamiske, så er sort en fin farge! Kan jeg komme med forslaget at de lages på pique t-shirts.. Digger nemmlig å gå med det, og synes de er finere å se på :D Men som sagt likte utkastet som dere har lagd til!!

BalleKnalle
Skrevet
Støtter denne! Da vi sikkert er noen som er litt mer airodynamiske, så er sort en fin farge! Kan jeg komme med forslaget at de lages på pique t-shirts.. Digger nemmlig å gå med det, og synes de er finere å se på :D Men som sagt likte utkastet som dere har lagd til!!

Støtter den! pique er digg :D Fåes vel også i rosa for dem som vil ha det :P

• Admins
truhaa
Skrevet

once you go black you newver go back..

Det er en Dovre l/arm undertrøye dette her, så å kalle den T-shirt er ikke bra, enig der.. he he, men som Bernbløt så kvikt oppfattet så står det forslag til T-Shirt, ikke at dette er en t-shirt.. men who cares..

Printet nedover ser mye, mye kulere ut når den er på (er litt under armen type), men denne "testen" er på en slim-fit trøye, og da er det litt kult at den er nedover siden. for dere som ikke er slim-fits så blir T-shirts i normal model eventuelt.

-Thomas A Edison

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Pique høres veldig bra ut.. Gensere er vel kanskje en ide nå som kulda setter inn snart... Eventuelt fleece hvis det lar seg gjøre med tanke på trykk og ikke minst pris..

Bernbløt er du faktisk førstemann som sier Truls, så creds for den :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår