Gå til innhold

Swirls


jvaule

Recommended Posts

Noen som kan komme med råd til fjerning av swirls på en passat med svart met lakk.

Jeg har bruker Flex 3401 VRG

Menzerna 106

Menzerna SIP

Samt Menzerna PG

Pads :

Hvit, gul sonus

Ull.

Nå har jeg prøvd i over 6 timer på samme forbanna sted, og får ikke fjernet swirlsene.

Vuderer å kjøre bilen mot et tre siden jeg har forsikring som dekker absolutt alt, kanskje jeg endelig får fjernet swirls samt småriper i lakken ;)

Det merkelige med det hele er at jeg får andres biler nesten 100%, eneste bilen jeg ikke får til er min egen.

Så kom gjerne med råd, må være noe jeg gjør galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan komme med råd til fjerning av swirls på en passat med svart met lakk.

Jeg har bruker Flex 3401 VRG

Menzerna 106

Menzerna SIP

Samt Menzerna PG

Pads :

Hvit, gul sonus

Ull.

Nå har jeg prøvd i over 6 timer på samme forbanna sted, og får ikke fjernet swirlsene.

Vuderer å kjøre bilen mot et tre siden jeg har forsikring som dekker absolutt alt, kanskje jeg endelig får fjernet swirls samt småriper i lakken ;)

Det merkelige med det hele er at jeg får andres biler nesten 100%, eneste bilen jeg ikke får til er min egen.

Så kom gjerne med råd, må være noe jeg gjør galt.

Har du husket å sette i støpslet på maskinen? :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panelet det er snakk om er bak ved bensinlokket og opp til taket, der får jeg ikke fjernet de.

Hvor lang tid bruker dere normalt på å bryte ned et produkt?

Jeg lar det gå i ca 3-4 min setter maskinen på 1 for å spre, så jobbe litt på 5 noen runder med 4 og til slutt en pass med 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ser ut som en helt gjennomsiktig vann-aktig hinne, da er den brutt ned.. (Optimum)

Men Optimum er så lubrikerte uansett, så du kan bare kjøre litt ekstra for å være sikker.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Sort VAG ble prøvd med SIP med roterende og polishpad fra Sonax, fjerna ikke riper, men 90 av swirls ble vekk.. Merk roterende

1x SIP

1x MG7

2x Nattys Red Wax

MG7 og Nattys red på sort ble heeelt kanon, og hvilken dråpeeffekt nattys red har.. fy f.. Men hvor holdbar den er, er vel en anne n sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er snakk om orginal lakk, skal prøve å ta noen bilder i morgen.

Også ta noen runder til for å se om jeg får fjernet det.

Hvis det er noen i Arendals området som har lyst å ta en titt på det så er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...