Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

1: Johnsta

2: Bernbo - jeg har bla en golf 1 som kan jobbes på hvis objekt trengs.. masse steinsprut og skjolder på panser

3: Tommy

4: Fenwick- Har også en blå Ford Mondeo som passer godt til formålet.

5: Erik-W

6: Svolp

7:

8:

9:

10:

11:

12:

Skrevet

Dette er jo en unik sjanse til å få ha et slikt kurs på vestlandet. Så kurs må vi få til.

Og det er snart vår så det passer også bra!

Skrevet

Flere påmeldte trengs. Hvor ble det av alle som ville være med i begynnelsen?

Har sendt pm til alle på den første listen som ikke har kommet med tilbakemld angående 12-13 februar.

bilmagikeren
Skrevet (endret)

1: Johnsta

2: Bernbo - jeg har bla en golf 1 som kan jobbes på hvis objekt trengs.. masse steinsprut og skjolder på panser

3: Tommy

4: Fenwick- Har også en blå Ford Mondeo som passer godt til formålet.

5: Erik-W

6: Svolp

7.

8:

9:

10:

11:

12:

Endret av cocos

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Skrevet

Sliter selv med annet arr. den helgen. :unsure:

Som du ikke kan droppe?hehe :) Isåfall mangler vi bare to stk, og det skal vi alltid få til.

Skrevet

Som du ikke kan droppe?hehe :) Isåfall mangler vi bare to stk, og det skal vi alltid få til.

hvor mye koster kurset

Skrevet

Er det en ide å sette pengene inn på en konto hos SS innen 1 februar og er det inne kursavgift for minimum 10 personer så vil det ikke gå utover alle om 1 person skulle måtte trekke seg. Altså bindende påmelding??

bilmagikeren
Skrevet

Jeg får svar hvordan det blir tidlig neste uke. Jeg håper jeg får til kurs på vestlandet, Kjøpte meg brukt flex 3401 i går og det kribler ikke lite i fingrene etter å lære meg noen "triks" så krysser fingre og bein..:)

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Skrevet

Jeg får svar hvordan det blir tidlig neste uke. Jeg håper jeg får til kurs på vestlandet, Kjøpte meg brukt flex 3401 i går og det kribler ikke lite i fingrene etter å lære meg noen "triks" så krysser fingre og bein..:)

Ja denne muligheten får vi sikkert ikke igjen med det første så du må prøve å få det til du også..

Skrevet

Er også litt innterisert i dette i Haugesund

Men må vite eksakt helg da eg reiser mye med jobben (:

Morten

Skrevet

Er også litt innterisert i dette i Haugesund

Men må vite eksakt helg da eg reiser mye med jobben (:

Morten

12-13 februar i Stavanger er det snakk om. Men det er jo bare en liten svipptur for deg :)

bilmagikeren
Skrevet

Jeg må desverre melde avbud:( det er hundeutstilling og årsmøte som jeg må være med på etterpå, den 12.feb..

Hadde planerom en helg i stavanger, men den gang ei.

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

Skrevet

Bernhard/Ketil. Som Fenwick nevnte, er det mulig å sette frist til 1feb med å skaffe nok antall deltakere?

Ser det er jo drøssevis fra Stavanger som har meldt interesse her i en annen tråd, så mulig folk ikke har fått med seg at det er snakk om nytt kurs.

Skrevet (endret)

Det begynner jo å nærmes seg 1 februar og 12-13 februar.

Har gutta i SS et konto nr som vi kan sette pengene for kursavgiften på?

Endret av Fenwick
Skrevet

Det begynner jo å nærmes seg 1 februar og 12-13 februar.

Har gutta i SS et konto nr som vi kan sette pengene for kursavgiften på?

Må kanskje være 10 først? Sånn de slipper og tilbakeføre hvis det ikke blir noe av.

Skrevet

Er ikke så mangen tastetrykk å eventuelt å tilbakeføre.

Jeg er også muligens på reisejobb i tiden rundt 1 feb så om jeg kan få betalt nå så vet jeg at jeg har plassen når jeg er tilbake. Det kan fort bli flere når det nærmer seg dato å da ville det være surt å komme hjem å oppdage at jeg betalte for sent til å være med på kurset.

10 stykker kommer det helt sikkert til å bli, så bare få et kontonr jeg så setter jeg inn pengene

Skrevet

Er ikke så mangen tastetrykk å eventuelt å tilbakeføre.

Jeg er også muligens på reisejobb i tiden rundt 1 feb så om jeg kan få betalt nå så vet jeg at jeg har plassen når jeg er tilbake. Det kan fort bli flere når det nærmer seg dato å da ville det være surt å komme hjem å oppdage at jeg betalte for sent til å være med på kurset.

10 stykker kommer det helt sikkert til å bli, så bare få et kontonr jeg så setter jeg inn pengene

Du sier noe der :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår