Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

1. Fenwick

2. Johnsta

3. EndreM

4. Bjørn_A

5. Erik-W

6. West (Kun med om det blir i Stavanger området)

7. Tommy

8. Torvald H( Haugesund)

9. NeDD

10. roadrune (dersom jeg kan dagpendle, og ikke er på jobb...)

11. daniel - gitt at det er i Bergen

12. Skoda2009

13. Svolp (Ny bil, ny i bilpleie gamet.. Super gira!)

Skrevet

Februar er en veldig god ide! Vi lander en dato i løpet av helgen..

Skrevet

Her kommer et bilde av lokale som kan brukes, garasjen er 6 meter bred og 7,5 meter lang. Det skulle gå men om noen klarer å få tak på et større så får man bedre plass.

Dette er da i Haugesund (mellom Bergen -Stavanger).

Pirexs må ta en avgjørelse her.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Flott garasje, men åssen plass er det til 2 biler og 12 mann der inne samtidig?

Det skulle gå med 12 stykker når alt annet er ute, men om vi får tak på noe større så vil det jo gå enda bedre.. ;-)

Alternativet er å gå ned til 8-10 men synes også dere skal prøve å få med 12 stykker.

Dette er ivertfall første alternativ så kommer det kanskje flere..

Skrevet

Tror jeg har ett lokale på gang nå, i stavanger. Får svar i morgen/onsdag. Februar passer bra for meg :)

Skrevet

Kjekt å høre dere har lokale på gang!

Få sette en dato da når dere har fått landet lokale.

Skrevet

Jeg kan sjekke med lokale i Bergen,lyse fine lokaler, plass til ca 12-15 biler ca 1000 kvm oppvarmet, vann, konferanserom etc...bare finn dato, men gitt at det blir satt til Bergen da

Fredrik

Skrevet

Va innom på naf senter å hilste på tommy, og noen andre DCN members. Bra tiltak for dei som ikkje veit så mye om bilpleie :D

Skrevet

Så ut som en kjekk kveld det der å kjekt og vite når noen går hjem med litt mer kunskap rundt bilpleie.. :D

Skrevet (endret)

Da var tillatelsen i boks. Har en 70m2 stor garasje til disp. om vi ønsker.

Stor utendørs parkering og flere 16 amp kurser til å dekke over all ekstra belysning og poleringsmaskiner.

Det er god plass til 2 biler, 3 om man ønsker. Jeg og Ulf på forumet var innom i helgen og fikk testet ut.

Blandebatteri med tilgang på 2-3 høytrykkspylere, varmt vann, jekk, bukker, stoler, kjøkken osv.

Vannflaskene og traktorplenklipperen vil selvfølgelig være vekkryddet om dette lokalet blir det aktuelle.

Innendørs vask tillatt! Greit om det snør i februar...

100m til minibank, 150m til nærmeste pub, 200 meter til matbutikker, 300 meter til bensinstasjon, 1 mil til hotell.

Mulighet for å såve i garasjen. :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

65.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Endret av NeDD

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side

Skrevet

Dette er jo helt knall!! Er bare 5min. kjøring fra meg dette. Det er jo sant at det er kalde tider her på vestkanten også, så kanskje det ville være en fordel med et vår-kurs? Greit nok at en kan vaske inne, men det er unektelig noe good med å kunne stå ute med kaffen og drøse litt uten å fryse fingrene av seg....... (ja jeg er en pingle)

Skrevet (endret)

Dette er jo helt knall!! Er bare 5min. kjøring fra meg dette. Det er jo sant at det er kalde tider her på vestkanten også, så kanskje det ville være en fordel med et vår-kurs? Greit nok at en kan vaske inne, men det er unektelig noe good med å kunne stå ute med kaffen og drøse litt uten å fryse fingrene av seg....... (ja jeg er en pingle)

Kan drikke kaffe inne også. Trodde folket kom for å lære å pro-detailing, ikke bare bilvask B)

Endret av NeDD

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side

Skrevet

Supert detta og bra jobba!

Bare dato som mangler da!

Februar eller Mars?

Skrevet

Er ikke 25-27 februar en god helg hvis det passer for SS gutta da?

Det er vel 2 dager det er snakk om dager?

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår