Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Det passer veldig bra for meg ihvertfall.. Bursdagsfeiringer de 2 for kona, mutter og meg de andre helgene :)

Skrevet

Kan Pirex eller Bernhard legge til litt ang. datoer osv.?

Bør få booket garasjen om ikke så alt for lenge...

NeDD..har du/dere satt en endelig dato?

Skrevet

12. og 13. Feb da :)

I'm out!

Selv om jeg faktisk er i Stavanger da..... Jobber offshore-rotasjon på land, og er dermed på jobb 7-19 hver dag, men stikker gjerne innom en tur om jeg får tid :)

Skrevet

I'm in

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Jeg kan sjekke næmere opp det lokale jeg nevnte tidligere, hvis vi vil ha det 11-13 feb. Kjørte forbi en dag, og det ser ut til å være bra. Men har ikke sett innsiden, da jeg ikke fikk tak i eieren.

• 3 weeks later...
Skrevet

Eieren av lokale mitt har vært i USA en stund tror jeg, og kommer hjem rett over nyttår. Skal jeg sjekke med ham da! Men er jo opp til bernhard og ketil og bestemme dato. Kan de en av de andre helgene, så er det jo i boks.

Skrevet

Kan Bernhard og Ketil 18-20 eller 25-37? Jeg kan heller ikke 12-13 nå, og vil veldig være med på kurset :)

Tommy
Skrevet

Jeg er også meget interisert i å være med, men jeg er i Monaco 25-28 februar.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Har nå snakket med eieren av lokale. Han var positiv og sa at det skulle kunne ordnes, så jeg skal maile han litt informasjon. Skal prøve å få gå å ta bilder av lokalet, men de holder på å rigge ner etter en julerevy, så det må nok vente litt. Jeg kjenner overhodet ikke mannen, så jeg føler liksom jeg må kunne gi noe tilbake. Han hadde lyst å lære mer selv om polering, da han har en del biler og båter.Så Ketil; Er det mulighet for at mannen kan være med litt, hvis han stiller med lokale? Eventuelt at vi polerer en bil av han, eller gir han en liten pakke med noe vaskeutstyr f. eks. Han eier også en cafe som ligger i tilknytting til lokalet, så der er det mulighet for å kunne ta en kopp kaffe, lunsj, osv.

Helgen jeg nevnte for han var 11-13. Jeg klarte og bytte bort budapest tur til første helgen, så jeg kan 11-13.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Vi kan godt bruke en av bilene hans som "kursobjekt", vi trenger uansett 2 biler den aktuelle helgen :)

Om han ønsker å delta litt så er det jo selvsagt muligheter for det også :)

En annen ting også er at vi kommer til å kjøre en litt lengre økt på lørdag, og en kortere økt på søndag, på søndag regner vi med å gi oss rundt 14-15 tiden. Dette grunnet lang reisevei for meg og Ketil da vi kommer i bil :)

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Da er det fortsatt snakk om de to første helgene i februar? VI må snart sette en dato, da vi planlegger et kurs her oppe også i februar.

Eventuelt så må vi se på begynnelsen av mars..

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet (endret)

2 helgen i februar. 12-13 februar! den vi ble enige om tidligere.

Endret av johnsta
Skrevet

Jeg er med på vestlandet!! Gjerne Haugesund. Spurte faktisk Kjetil om dette før i dag hos scandicshine. Begynnelsen på februar er topp for min del.

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Da kan vi ta en ny liste over hvem som er med og ikke.

12-13 februar

Who`s in?

1:

2:

3:

4:

5:

osv

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet (endret)

Da kan vi ta en ny liste over hvem som er med og ikke.

12-13 februar i Stavanger

Who`s in?

1: Johnsta

2:

3:

4:

5:

osv

Endret av johnsta

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår