Gå til innhold

Irritert i trafikken? Blås det ut her!


Anaxyd

Recommended Posts

Aspiranten

Helt ok at polakkinnlegget ble slettet.

De persontrekkene det ble henvist til minner meg vel så mye om mange nordmenn og man skal vel igrunnen aldri tillegge ett helt folkeslag negative trekk basert på enkelthendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Helt ok at polakkinnlegget ble slettet.

De persontrekkene det ble henvist til minner meg vel så mye om mange nordmenn og man skal vel igrunnen aldri tillegge ett helt folkeslag negative trekk basert på enkelthendelser.

Takk Aspiranten.. Godt noen skjønner hva som var poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese igjenom hele tråden, men det som irriterer meg er folk som må ta en liten sving over til venstre før man svinger av veien til høyre... HAR IKKE BILEN DIN SVINGRADIUS NOK TIL Å TA EN VANLIG SVING SÅ FÅR DU SE TIL Å BYTTE BIL!!!!!

Dette skjer stort sett hver dag jeg kjører til å fra jobb. 2 felt hver vei med avkjøring til høyre. Biler bremser ned, tar seg en ekstra sving til venstre ut i andre feltet for så å ta til høyre... Er det mulig!!! Blokkere 2 felt for at man skal klare svingen!!!! Greit når man har vongntog, men når man kjører hyundai accent, VW polo eller toyota prius så trenger man ikke SÅ stor plass!!!!

Takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese igjenom hele tråden, men det som irriterer meg er folk som må ta en liten sving over til venstre før man svinger av veien til høyre... HAR IKKE BILEN DIN SVINGRADIUS NOK TIL Å TA EN VANLIG SVING SÅ FÅR DU SE TIL Å BYTTE BIL!!!!!

Dette skjer stort sett hver dag jeg kjører til å fra jobb. 2 felt hver vei med avkjøring til høyre. Biler bremser ned, tar seg en ekstra sving til venstre ut i andre feltet for så å ta til høyre... Er det mulig!!! Blokkere 2 felt for at man skal klare svingen!!!! Greit når man har vongntog, men når man kjører hyundai accent, VW polo eller toyota prius så trenger man ikke SÅ stor plass!!!!

Takk for meg

Pensjonister og kvinner trenger litt bedre radius... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...