Gå til innhold

CarLack 68


Mr500

Recommended Posts

cleanyourcar.co.uk sender til utlandet. fått pakke sendt til sverige.

Carlack ser spennende ut ja. men ikke kjennskap til dem.

Står på siden at de ikke sender til utlandet... Er det bare å sende dem en mail og høre om mulighet og evt pris da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? hvor står det at de ikke sender til utlandet? Jeg har handlet flere pakker derfra og flere andre her inne har også gjort det

Å herregud jeg er teit...! :o

"International orders:

We do ship international orders"

Jeg har lest "we do not..."

Men da er jo alt bare vellstand! Tror jeg må bestile carlack 68 og lls og prøve. Og som nevnt tidligere skulle jeg veldig gjerne visst hvordan carlack fungere mot finiskare 1000P. Begge får veldig mye skryt for holdbarhet. Så en av dem for beskyttelse og holdbarhet gjennom vinteren, og så bare lagt på litt HD når vokslysten melder seg innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var både 68 og LLS bestilt. Fikk det for £21.23 + ca £13 i levering. Så det betyr at om valutamarkedet er snille med meg sniker jeg meg under 200 grensen...

Ser uanz mye skryt over at det skal være utrolig drøy i bruk, så det er ikke så veldig dyrt om det lever opp til forventningene.

Satser på å legge det på en jet black BMW 5 som står mye ute, og er parkert langs en jernbane store deler av vinteren, og teste på en mørkeblå metallic 911 som stort sett lever i garasjen. Det bør gi en god indikasjon på hvordan det lever opp til alt skrytet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...