Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

ser i dag di har fått inn nytt fra Stjärnagloss. damn at jeg allerede hadde bestillt. sku man ha testa ut di nye produktene.

Endret av Janko
Skrevet

Mitt blir visst ikke sendt på en uke eller to det. Han hadde ikke nok på lager likevel, selv om det sto det når vi bestillte.

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Mitt blir visst ikke sendt på en uke eller to det. Han hadde ikke nok på lager likevel, selv om det sto det når vi bestillte.

Hehe, fikk mail av han der det sto: "We are out of stock of meguiars tyre dressing applicator would youlike a sonus or lake country instead?"

Måtte jo bare velge der og da :lol:

Skrevet

Da bukket jeg under for presset og bestilte med en sub-"200-idiotisk-toskete-grense"-pakke. Så får vi se om FedEx banker på døra rundt 18.05 klokken 17.00 (pakka er i transit nå). Bare noe Lime Prime Lite, Stjärnagloss Foam Pad and MF Cleaner og et par app-pads.

Skrevet

Nytt hos Shinearama: Link

wee.. nice priser også..

btw... Fedex e faen meg noen træge jævla.. I hate..

Skrevet

Trege? Sendt fra foxx onsdag rundt 19.00 på kvelden, status i dag: on vehicle for delivery default_blink.png (til meg altså)

søkke ta, det er kjapt.

Skrevet

Den 11.05.10 tidlig på morran ble det sendt mld til fedex. og di har ikke ennu plukket den opp... kaller ikke det rask :)

Skrevet

Da hadde jeg mailet til foxx og sjekket status...

Skrevet

Da hadde jeg mailet til foxx og sjekket status...

Sendte han mail igår kveld.. har itj fått svar ennu.. Vet ikke når di starter på jobb der ..

Skrevet

UK ligger litt etter oss, så de burde komme på jobb rundt 10.00 norsk tid

Skrevet

Pakken min kom 1 uke etter den ble bestilt.Fikk ikke noe mail om sporingnr eller staus.

Skrevet

Jeg har fått sporings nummer. men der står det bare det er sendt melding til fedex.. og ikke mer.. Ikke scannet som "Picked up"

.

Skrevet

FedEx ringte på hjemme 14.30 i dag - heldigvis var fruen hjemme (hun er lærer, så de jobber jo aldri uansett ;) )

Så da tok det nesten nøyaktig 48 timer fra jeg sendte bestillingen til den var på døra hjemme.

Men jeg ser at de har satt total customs value = 27 gbp på pakka. Det er jo inkl frakt (de har ikke splittet summen i varer + frakt på invoice heller). Så da får jeg mva og toll-gebyr-faktura og må etterpå oversende ordregrunnlaget / fakturaen som jeg fikk fra shinearama for å slippe unna feilaktige gebyrer etc...

Skrevet

FedEx ringte på hjemme 14.30 i dag - heldigvis var fruen hjemme (hun er lærer, så de jobber jo aldri uansett ;) )

Så da tok det nesten nøyaktig 48 timer fra jeg sendte bestillingen til den var på døra hjemme.

Men jeg ser at de har satt total customs value = 27 gbp på pakka. Det er jo inkl frakt (de har ikke splittet summen i varer + frakt på invoice heller). Så da får jeg mva og toll-gebyr-faktura og må etterpå oversende ordregrunnlaget / fakturaen som jeg fikk fra shinearama for å slippe unna feilaktige gebyrer etc...

Fikk feil beløp på min pakke også. Hvor sender du mail? fedex eller tollevesenet?

Skrevet

Til dem jeg evt får faktura fra - det tar vel et par måneder tenker jeg

Skrevet

Noen burde kanskje sende dem en mail ang dette, så kanskje de gjør det riktig neste gang :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Akkarbelling
Skrevet

Min har vært på gardemoen i 6 dager nå! Holder på å gå på veggene her!

Hvis du ser på sporingsinfoen på fedex sine sider, så kommer nok pakken aldri lenger enn til Gardermoen. Prøv å gå på Bring sine websider og tast inn sporingsnummeret så får du nok ett annet resultat.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

Skrevet

Da var min pakke kommet til Gardermoen, regner med det tar flere dager å få pakken via posten. Har bestilt 3 forskjellige pakker fra Norge og posten har brukt 5-6 dagar på levering istedenfor 2-3 dager som tidligere :(

Utennavn-5.jpg

roadrune
Skrevet

En må vel desverre regne med at all frakt tar lengre tid i disse asketider....

Skrevet

En må vel desverre regne med at all frakt tar lengre tid i disse asketider....

Tviler på det er asken som er problemet innenlands.

Skrevet

Jeg bestilte 3 pakker i den verst asketiden og jeg merket ikke noe på forsinkelser. Fikk pakkene etter 4 dager. 2 dager fra England til Norge og 2 dager fra Oslo til Stavanger.

Ser de har fått inn en del CG ting. Frister litt :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår