Gå til innhold

16000 medlemmer på DCN :)

truhaa

Recommended Posts

• Admins
truhaa

16000 er helt rått.... :fun:

Bare et tilbakeblikk.... Noen år siden vi bikka 400   :thumbs:

DCN har alltid vært en trivelig plass å befinne seg. Personlig har jeg frekventert her fra dag en og kommer til å fortsette med det i fremtiden :) 

Uheldigvis har sykdom mer eller mindre holdt meg borte fra forumet et par år, og i og med det er meg som primært har skrevet artikler på hovedside, så har den stått veldig stille. Dennis har heldigvis vært aktiv her med å holde nettsider i strekk, så selv om det har vært stille fra meg, så har Dennis jobbet mye i bakgrunnen. Solide moderatorene har vært til stede, så ting har vært tatt tak i om det har vært noe :) 

Nye har skjedd de årene DCN har vært i drift, forumet går nå inn i sitt 13 år i år.

- Det er pdd 538 955 innlegg i 29 446 emner

Ketil hos Scandicshine hadde en av de første S&S her på DCN

ØHN har en av de høyest rangerte innlegg med denne Mercedes Benz ML. Bare slått av Tommy Lunds Ferrari 360 spider S&S

Denne VW Transporter 2010 mod av Belle er vel den mest ekstreme interiør detail gjort, ikke bare i Norge, men i verden... :eek:

Tester lever ikke evig, de er ferskvare, da det hele tiden kommer noe nytt som er nyere og innimellom bedre en det gamle, denne Felgrens testen fra AdjoS oppnådd høyest rangering av tester.. 

Sist men ikke minst.... DENNE - Michaels Bilpleieguide A til Å er hinnsides :wub: og har kommet ut som bok også

Mye mer finner dere HER om dere vil mimre litt og se på de mest sette innleggene her på Detailers Club :) 

16 tusen ganger takk til medlemmer, moderatorer, forhandlere, produsenter og alle andre som har gjort DCN til det forumet det er.. :fun:

• Liker 15
  • DCN Poeng 4

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt fantastisk, har selv vært med siden 2008, og er innom her daglig (ofte flere ganger om dagen) å det er min favoritt blant bilpleienettsteder. Det er utrolig hvor mye konnskap som er samlet her, å det har også gitt meg mangen nye venner/bekjentskaper innen detailing. Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan med å levere innhold her fremover.

• Liker 8

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...