J Lafton 53 Skrevet 25 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 25 August, 2019 (endret) Denne bilen kom innom for en utvendig spa behandling. Her var utgangspunktet ganske forferdelig. Noen bilder av bilen ved ankomst Det var på høy tid med en motorvask. Her ble det skumlagt med KC Vorreninger B før det ble brukt børste. Etter avspyling ble det påført KC Motorplast Bilen fikk vask i mange steg før hånvasken ble utført. To runder med petrokjemisk og to runder med metallpartikelfjerner ble kjørt. Bilen ble tørket og kjørt inn i garasjen for en nærmere inspeksjon. Noen bilder av tilstanden forskjellige steder på bilen. Bilen var mildt sakt ganske ille. Det ble tatt frem lakktykkelsesmåler og maskeringstape. Høyeste måling var 112, og lavsete 76. snittet lå på 87. Bilen fikk seg en runde med clay, noe var det å finne, men ikke så mye Så var det igang med litt kombotest. Her endte det på Rupes blå ull og KC Hevy cut for første steg, og rupes gul skumm og gul polish for finsteg. Det ble også våtslipt noen steder på bilen. Noen bilder under poleringsjobben. Før grovsteg Våtlipt. Da dette fangerev var av plast tørte jeg ikke ta så mye da jeg var usikker på lakktykkelse Etter en runde grovsteg Finsteget Venstre side før og høyre etter grovsteg Høyre side etter finsteg Det går med noen pad under grovsteget. Totralt ble det brukt 14 80mm og 9 130mm pad Lakken fikk seg en runde med Gyon Prep Det ble dårlig med bilder før den var ferdig herifra. Men det ble lagt Polishangel Viking Coat på lakk. Max Protect UGC Pro på glass, Gyeon Tire på dekksider og Swisswax Autobhan på felger. Mye steinsprutskader som virkerlig kom godt til syne nå. Endret 25 August, 2019 av J Lafton 4 9 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 65 Skrevet 25 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 25 August, 2019 Bra jobbet. Denne ble jo kjempe bra! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
johnsen90 648 Skrevet 25 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 25 August, 2019 Flott jobb på en drittlakk Siter Facebook & Hjemmeside Lenke til innlegg Del på andre sider
J Lafton 53 Skrevet 25 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25 August, 2019 4 timer siden, Niebelheim skrev: Bra jobbet. Denne ble jo kjempe bra! Takk 4 timer siden, johnsen90 skrev: Flott jobb på en drittlakk Takk. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
einarhelge 490 Skrevet 25 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 25 August, 2019 Ja de steinsprangene er lette å finne når resten av lakken er strøken! Gøy å se alle ripene bli borte, ble som ny nå! Siter Min showcase Mine S&S 2017 VW eGolf S&S 2003 Volvo V70 S&S 2019 Tesla Model X S&S 2017 Aprilia RSV4 RF S&S 2012 Mercedes Benz ML S&S 2017 Volvo XC90 S&S 2015 Subaru Outback S&S 2000 Porsche 911 S&S 2017 Tesla Model S Østergren bilpleie på Facebook S&S 2015 Nissan Xtrail Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.