Gå til innhold

Fredrikstad/Nedre Glomma varig lakkforsegling ny bil.

Recommended Posts

Hei. Jeg tar meg friheten å kopiere mye fra innlegget til en annen, fordi jeg ber om hjelp med akkurat det samme, men dette er på "min kant av landet". Mitt kunnskapsnivå er medioker minus, men har hørt begreper som "Ditec", "Permashine", ceramic coating og folie. Helfoliering med et topplag av keramisk beskyttelse til 30.000,- kroner er laaaaaaaangt over budsjett, men håper det finnes alternative og betydelig rimeligere måter å gi styrket og varig glans og motstandsdyktighet mot lakkskader. 

Altså: Estimert levering i august henter jeg en ny sort Tesla Model 3 og ønsker pris på en eller annen form for lakkbehandling (både for bedre beskyttelse og for å gjøre bilen enklere å holde ren). Bor i Fredrikstad. Fint om du/dere som vil gi pris, kan forklare litt om hva behandlingen du tilbyr innebærer, hvor lang tid selve behandlingen tar, og hvor lenge jeg kan forvente at den varer. Kan hende det også vil være lurt med en bit transparent folie på bak-støtfanger under koffertlokkåpningen og på dørtersklene? 

Endret av morrun
Lenke til innlegg
Del på andre sider
einarhelge

Har mulighet på Rygge, sender deg en PM :-)

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...