Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, lurte på hva dere anbefaler av forsegling på ruter ? Har til nå brukt å gjøre slik som dette.

1. Rupes window cleaner

2. 2 RainX på flaske som jeg bare sprayer på og tørker av.

Det eneste som er litt irreterende med rainx, er at jeg får ett belegg på ruten som synes når jeg for eks bruker vindusviskerne... Noe jeg gjør feil?

Har sett litt på Gyoen sitt coating kit som finnes til en ok pris, men litt stivt kanskje?

Noen som har andre forslag eller tips til behaglige ruter når eg kjører i regnet som det finnes ekstremt mye av på vestlandet? :)

olav framvik
Skrevet

Det belegget er nok vanskelig å komme utenom når du forsegler vinduene. men det skal forsvinne med en gang viskeren er forbi. har begynt å bruke g-techniq g1 på rutene. litt mer jobb å ta på men veldig holdbart

• 4 weeks later...
Skrevet

Har brukt Nanolotus bilglassforsegling prof og Nanolex glass ultra. Synes kanskje Nanolex var litt bedre enn Nanolotus. 

Når det gjelder belegget du snakker om, kan det kanskje være ørsmå vanndråper som dannes hvis viskerne ikke er tilstrekkelig rene eller i god nok tilstand. Kanskje verdt et forsøk å rengjøre eller bytte viskerne. Vindusforsegling krever viskere i god stand.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår