Gå til innhold
Jånnibravo

Vask av grisete firmabil

Recommended Posts

Jånnibravo

Ja, jeg har hatt 2 måneder i ny jobb som tekniker på kraner og trucker. Som er en særdeles skitten jobb som bryter litt med meg og min trang til å ha ren bil. Hvilket produkt annbefaler dere til å vaske bil med olje,fett tykt som asfalt og annet moro som følger med i jobben ? Noe form for konsentrert prickbort som tar alt slikt. Prickbort gjør en grei jobb men må gjerne gå på 2-3 runder før det blir bra. Legger med bilde av kveldens prosjekt jeg fikk lurt inn mens frua er ute et par timer. Lapping av hjulet på hengeren. Håper ikke kjærringa lukter felgrensen når hu kommer hjem 🤣

15447236616448081994352551294055.jpg

• Haha 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
einarhelge

Joda, bruk prickbort og bilt hamber auto wheel! Forvent huskestue og det som verre er når fruen er tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden

Tardis er vel det heftigste jeg har prøvd mtp petrokjemi

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken

Ville absolutt ikke brukt felgrens og andre sterke kjemikalier i dusjen. En ting er hard medfart for fuger og slikt, men det andre er som du sier selv, lukt. Noe av dette setter seg skikkelig, som f.eks midler som skal ta bremsestøv... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludvig93

Waxd strike er kansje bedre egnet enn prickbort hvis det må kjøres flere omganger da denne fungerer bedre på vått underlag? Mulig det er andre petrokjemiske som er greie på vått underlag også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider