Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

For dere som er drevne i coating verdenen.. Er det vanlig at påførings paddene som man bruker for å legge coating med er like myke etter bruk? At coatingen ikke herder I padden? Tenker spesifikt på crystal serum light og exo v4. Bruker de medfølgende paddene til å legge den.. Og synes den er like fin nå er par uker etter... Når jeg la gtechniq C4 plast coating så stivnet påføring paddene ganske kjapt..

einarhelge
Skrevet

Nå har jeg ikke sjekket hva csl og exo v4 består av, men jeg tenker at en typisk «glasscoating/keramisk» som skal beskytte bilen mot riper må bestå av quartz eller lignende for å få en hard overflate. For å få en hydrofobisk beskyttelse benyttes gjerne sio2.

Jeg lurer på om det kan være sio2 som er beskyttelsematerialet i csl og v4 som er grunnen til at suede-klutene ikke har blitt herdet.

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår