Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Vurderer å kjøpe noen felger med dekk, de holder til på Ranheim, skulle hatt de tilsendt hit på Lørenskog. Er det noen som har noen erfaringer her inne når det kommer til det? Jeg tenker å bruke noe ala Bring, PostNord etc. Greit å høre hva slags erfaringer andre har gjort seg når det kommer til dette. Søkte litt rundt, men fant stort sett gamle tråder, enten er det fordi at svaret ligger rett foran nesa på meg, eller så er det fordi at man ikke frakter så mye av dette. 

På forhånd takk. 

Skrevet

www.nimber.no

Postnord og Schenker tar normalt ikke på seg frakt mellom privatpersoner.
Bring gjør det, men enkelte priser IKKE med hodet..

• Liker 1
Skrevet

Bestilte frakt av 4 stk 22" fra øystese/Bergen til Østfold. Vet ikke utfallet enda, da de er på vei. 1000kr i frakt hjem på døren. System trafikk het det firmaet.

Bestilte frakt av 4 stk 22" fra øystese/Bergen til Østfold. Vet ikke utfallet enda, da de er på vei. 1000kr i frakt hjem på døren. System trafikk het det firmaet.

Fikk btw selger til å ta masse bilder av felgene, hvis det skulle bli skader underveis...
Skrevet

Under 25 kg PR stk så går det som norgespakke. Blir vel i underkant av 1000,- totalt?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Holmissen
Skrevet

Har nylig fått fraktet 4 stk 19" felger fra Kongsberg til Bergen for kr 600,- via samme transport tjenestesom Finn.no benytter, Nimber - funket knallbra! :) 

Skrevet

Tusen takk for svar, karer! 

Nimber har jeg sjekket ut, men det var litt vrient å få opp adressen til vedkommende. Men da er kanskje Nimber å foretrekke, virker også som prisene er overkommelige. Får se litt nærmere på det! 

• 6 years later...
Skrevet

Hjelp!! Vurdere frakte bildekk fra Trondheim til Bergen raskt. Da selger skal reise på ferie. Nimber funger ikke lenger... Fikk svar fra Nentor og Tangentransportt at de kunne gjøre neste uke. Trenger helst idag eller imorgen. Noe forslag? 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår