Gå til innhold

Videoguide - Maskinpolering

Recommended Posts

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Vi har laget en guide for maskinpolering.

Håper dere liker den og vi setter pris på kommentarer eller innspill :)

Endret av Bilnerden.no
  • Liker 15
  • DCN Poeng 4
einarhelge
Skrevet

Dette var bra laget!
Finnes det flere videoer eller er dette første?

• Liker 1

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet
9 timer siden, einarhelge skrev:

Dette var bra laget!
Finnes det flere videoer eller er dette første?

Her finner du videoene som er laget så langt - https://www.youtube.com/channel/UCwzQIP-HGV1Zufj_SbJDZ2g. Noen produktvideoer, en vinterklargjøringsguide og en showvideo. Ikke det største utvalget, men kom gjerne med ønsker så skal vi se hva vi kan få til ;)

Skrevet

Bra video!
Men neste gang så kan dere kanskje bytte ut musikken og tekstforklaringen med at dere snakker og forteller?
Syns musikken var litt forstyrrende, men det er jo bare min mening :blush:

Men ellers en super video :D 

• Liker 2
  • Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet
25 minutter siden, KenHau skrev:

Bra video!
Men neste gang så kan dere kanskje bytte ut musikken og tekstforklaringen med at dere snakker og forteller?
Syns musikken var litt forstyrrende, men det er jo bare min mening :blush:

Men ellers en super video :D 

Takker for innspill, det skal vi ta med i betraktningen til neste video! :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

8 timer siden, Bilnerden.no skrev:

Takker for innspill, det skal vi ta med i betraktningen til neste video! :) 

Synes filmen er tøff slik den er jeg, faren med å drive å bable under innspilling er at dere blir like "kjedelig" som Poleringskongen

Bilpleiekongen, Scandicshine osv. 

Filmen minner litt om Auto Finesse sine filmer å er det en ting di er god på så er det merkevarebygging,:)

Endret av Nickname
Mente Bilpleiekongen
  • Liker 1
Skrevet

Likte filmen sånn den er, eneste å utsette på den er skriftfarge enkelte plasser. Hvit skrift på hvit bakgrunn var litt vanskelig å lese, feks ved 3.40 sekunder.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Nickname skrev:

Synes filmen er tøff slik den er jeg, faren med å drive å bable under innspilling er at dere blir like "kjedelig" som Poleringskongen, Scandicshine osv. 

Filmen minner litt om Auto Finesse sine filmer å er det en ting di er god på så er det merkevarebygging,:)

Helt enig, men nå er jeg veldig sær sånn sett, for jeg hater å se på video uten lyd, men er det musikk der og det er noe jeg ikke liker eller orker å høre på så driter jeg heller i å se på videoen :blush:

Derfor kan det kanskje være greit med litt blanding også tenker jeg, for jeg er nok ikke den eneste som tenker slik :ph34r:

• Liker 2
Skrevet

Fin video :thumbup:

Kanskje litt mørkere bakgrunn på tekstfeltet slik at en får litt mer kontrast. Da hadde teksten ved 3:36 kanskje vært lettere å lese.

• Liker 1
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår