Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Er det feil på PM på forumet?

Står REQUIRED i fleste felt som text legges inn

Prøve å sende PM til Detailmafia Norway, men får ikke sent PM. Er det noen andre som sliter med det samme?

Edit

Eller er det bare han som ikke kan motta PM?

Endret av Mr.rs4
Skrevet

Testet å sende til deg nå. Fikk du den? Er obligatorisk med til, emne og innhold. 

2022 Fiat 500e La Prima | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2025 BMW i4 M50 | portimao blå med sort skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2017 Peugeot 3008 GT Line | grå platinum med sort nappaskinn // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

• Moderatorer
Skrevet (endret)

Går fint ann å sende, ja. Stemmer som du sier at det står PÅKREVD i de 3 feltene som du har tilgang til når man sender PM, og disse må fylles ut, som @Prinsen også nevner. 

Jeg har sendt Detailmafia Norway PM før, dog en stund siden. Tror ikke man kan velge at man ikke kan motta PM her på forumet heller. 

Endret av Core2Duo

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Skrevet

Mulig en av dere har lagt den andre brukeren i "ignorer bruker"

Skjermbilde 2017-08-28 kl. 00.18.12

• Haha 1
  • Moderatorer
Skrevet
8 timer siden, Detailmafia Norway skrev:

Kan noen av dere prøve å sende til meg.

Detailmafia Norway kan ikke motta PM får jeg faktisk beskjed om, så det er riktig at det ikke går å sende PM til deg. 

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

• Admins
Skrevet

Tipper meldingsboksen din er fylt helt opp @Detailmafia Norway
Hadde en opprydding i forhandlergruppa så bare de som har avtale ligger der. Send meg en PM hvis du egentlig skal ligge der hvis du hører til noen av de som har avtale her. Mulig jeg har tatt bort for mange.

Vanlige medlemmer har maks 500 PM.

VIP har 1000.

Forhandlere har 2000

Vanlige medlemmer har også begrensing på hvor mange PM de kan starte på en dag med andre brukere for å unngå spam. Det gjelder ikke VIP og de andre.

SurreSnurre
Skrevet
8 timer siden, Dennis skrev:

Tipper meldingsboksen din er fylt helt opp @Detailmafia Norway
Hadde en opprydding i forhandlergruppa så bare de som har avtale ligger der. Send meg en PM hvis du egentlig skal ligge der hvis du hører til noen av de som har avtale her. Mulig jeg har tatt bort for mange.

Vanlige medlemmer har maks 500 PM.

VIP har 1000.

Forhandlere har 2000

Vanlige medlemmer har også begrensing på hvor mange PM de kan starte på en dag med andre brukere for å unngå spam. Det gjelder ikke VIP og de andre.

Okei. Har aldrig slettet ei melding jeg.:D

Nå slettet jeg alt.  Da blir det vel futt i innboksen igjen hehe.

Kan noen teste nå?

Skrevet

Jeg har ikke fått noe svar av deg @Mr.rs4 

@Detailmafia Norway Sendte til deg nå.

2022 Fiat 500e La Prima | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2025 BMW i4 M50 | portimao blå med sort skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2017 Peugeot 3008 GT Line | grå platinum med sort nappaskinn // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

• 4 weeks later...
Polestarpolish
Skrevet

Hei! Sliter med å få tak i@Capone da eg skulle handle pakken som vart slettet nylig med Auto finesse som han skulle selge på kjøp og salg da eg ville handle den med han!Får ikkje til å sende Pm til han via Android lurer på om det er noke eg gjer feil her!

Vennlig hilsen Svein Ove

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår