Northhomie 463 Skrevet 6 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 6 August, 2017 Showcase: Audi 200 2.2 20v turbo quattro Heisann Denne tråden er forbeholdt min siste investering, en 1989 modell Audi 200. Dette er en bil jeg har siklet på helt siden jeg var liten. Da jeg vaks opp i passasjersetet på en 1985 Audi 100 2.2, har forkjærligheten for typ44-karosseriet alltid vært stor. Jeg hadde postere og plakater av gamle audier på gutterommet, blandt disse var den "nye" Audi 200 med den "nye" 20v turbomotoren. Dette var en bil jeg var bestemt på å eie en gang i fremtiden, og nå er ENDELIG tiden inne! Etter å ha sett flere videoer på youtube med bilde-kompilasjoner av flere Audi 200, var det en bil som bet seg litt fast. Dette var en bil med sort metallic utførelse, og BBS-felger. Etter å ha studert mer nøye, så jeg at denne bilen var på NORSKE skilt! "Skal lure på om den er til salgs", tenkte jeg... Så etter etpar år, og etter å ha laget en grei oversikt over norske Audi 200 som enten fortsatt var på veien/ikke vraket (ikke mange), så fant jeg igjen dette registreringsnummeret som jeg husket fra youtubefilmene. Tilfeldighetene hadde det slik at når jeg sjekket en facebookgruppe for eldre audi til salgs, så poppet daværende eier av bilen opp, med at "bilen er til salgs for rett pris". Vi holdte kontakten, og ved første anledning dro jeg ned til Rørvik for å se på bilen. Bilen ble med meg hjem den samme dagen! Dette er på ingen måte en "strøken" bil, men det er et meget godt utgangspunkt for hva jeg ønsker meg. Og spesielt når man har en oversikt over hvor få som fortsatt eksisterer. Litt elementær info om bilen, og dens utstyr: - Hjertet: 2.2 20V inline-5 motor, med motorkode 3B - Drivlinje: Annen-generasjons Quattro, permanent firehjulsdrift. 50/50 split mellom for- og bakaksel. Åpen bak-diff, med mulighet for sperring via bryter i midtkonsoll- - Farge utvendig: Panther Black Metallic (LY9Z) - Farge innvendig: Sorte elektriske(!) seter, sort stoff og sort dasjbord. Lakkert treverk. - Ellers av utstyr: Elektriske seter, speil, 4x vindu, 4x memory, elektrisk soltak, rullegardin i bakrute, cruise-control og mye mer - Treser sorte baklykter (Hella)Snapchat-936958884 by Northhomie, on FlickrSnapchat-445349013 by Northhomie, on FlickrSnapchat-269364341 by Northhomie, on FlickrSnapchat-219634949 by Northhomie, on FlickrSnapchat-309206352 by Northhomie, on FlickrSnapchat-1431517040 by Northhomie, on FlickrSnapchat-272310977 by Northhomie, on FlickrSnapchat-1086724970 by Northhomie, on Flickr Denne bilen har jeg MANGE planer med, og alt kommer til å bli dekt i denne tråden. Bare å smøre seg med tålmodighet! /Northhomie 27 7 Siter * Bruksbilen i Norge - 2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato) X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016) X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013) * Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)http://www.detailers...es-audi-a8-42q/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johans 590 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 (endret) Disse bilene er knalltøffe og noe man virkelig ikke ser hver dag lengre. En kompis hadde samme bil og motor tidligere, fantastisk lyd og drag, dog der var det noen oppgraderinger. Følges videre dette ja Endret 9 August, 2017 av Johans skriveleif 1 Siter Min bilpleielogg - Bmw F11 520d M-sport -(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polsokk 355 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 Drømmebil! Gleder meg til å følge denne tråden 1 Siter Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdi, Sugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8, Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihlo 0 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 Gratulerer. Helt sjef! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa 693 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 Grattis med enda ei mafiatralle, her skal det følges med! Men nå som du har den der så kan du vel bare selge A8en til meg, trenger jo ikke den lengre nå 1 Siter Haagensen AutospaMin bilpleielogghttps://www.facebook.com/HaagensenAutospa/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 Sexy klassiker, hadde selv en 90-modell. Dessverre ombygd, men ellers suveren på mange områder. 1 Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunnes 6 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 Helt rått! Blir det ombygning til trans am versjonen? [emoji16] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie 463 Skrevet 9 August, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 14 timer siden, Johans skrev: Disse bilene er knalltøffe og noe man virkelig ikke ser hver dag lengre. Hadde en kompis med samme motor, fantastisk lyd og drag, dog der var det noen oppgraderinger. Følges videre dette ja Helt enig, begynner å bli skjeldne saker.. Derfor skal jeg gjøre mitt beste på å holde den original i utseende og interiør. Litt småtteri er gjort under panseret, men dette begynner å bli så lenge siden så jeg er usikker på om jeg vil reversere dette. Er snakk om blant annet intercooler fra TurboZentrum Berlin, samt eksos derfra (2x 2.5"). Har papirer på alt også, så det er litt stas! Så er den godkjent senket, bilstein dempere på den. 8 timer siden, Polsokk skrev: Drømmebil! Gleder meg til å følge denne tråden Godt man ikke er alene om å synes det! Tråden skal bli lang, jeg lover! 5 timer siden, mihlo skrev: Gratulerer. Helt sjef! Tusen takk for det, mihlo! 5 timer siden, MortenHaa skrev: Grattis med enda ei mafiatralle, her skal det følges med! Men nå som du har den der så kan du vel bare selge A8en til meg, trenger jo ikke den lengre nå Tusen takk, MortenHaa Hehe, bare å komme med et fornuftig bud det.. 2 timer siden, Knutis skrev: Sexy klassiker, hadde selv en 90-modell. Dessverre ombygd, men ellers suveren på mange områder. Se der ja! Min er registrert i slutten av 1989, men teknisk sett er det en 1990 modell bil. Da liker jeg å kalle det en 1989, som det står hos vegvesen.no Du hadde de originale UFO-skivene foran ser det ut som? Min er ombygd til S6 fjærbein og bremser. 43 minutter siden, Hunnes skrev: Helt rått! Blir det ombygning til trans am versjonen? Takker! Tror nok ikke det blir noen ombygging nei.. Denne er for pen i mine øyne til at jeg kommer til å røre den utseendemessig. Kan strekke meg til nye hjul og soting av ruter, men ellers skal den få være som den er. Amerikansk bakluke hadde vært tøft da! Siter * Bruksbilen i Norge - 2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato) X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016) X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013) * Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)http://www.detailers...es-audi-a8-42q/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capone 1 029 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 14 timer siden, Johans skrev: Disse bilene er knalltøffe og noe man virkelig ikke ser hver dag lengre. Hadde en kompis med samme motor, fantastisk lyd og drag, dog der var det noen oppgraderinger. Følges videre dette ja Hadde du en kompis med fantastisk lyd og drag? Syns jeg ser dere, han løpende på alle fire og gauker "BRAAAAAAP PTSCHHH BRA'AAAAAP" mens du sitter på ryggen med kjøredress og hjelm Konge bil! Gleder meg til å følge med her 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow 724 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 gratulerer med grom bil! dette ekke hverdags kost! 1 Siter Max Protect Certified Detailer Freakshows E39 530DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johans 590 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 6 timer siden, Capone skrev: Hadde du en kompis med fantastisk lyd og drag? Syns jeg ser dere, han løpende på alle fire og gauker "BRAAAAAAP PTSCHHH BRA'AAAAAP" mens du sitter på ryggen med kjøredress og hjelm Konge bil! Gleder meg til å følge med her hahah, der var det en skriveleif ja Siter Min bilpleielogg - Bmw F11 520d M-sport -(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Makki_ 1 099 Skrevet 9 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 9 August, 2017 1 Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 10 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 10 August, 2017 13 timer siden, Northhomie skrev: Du hadde de originale UFO-skivene foran ser det ut som? Min er ombygd til S6 fjærbein og bremser. Jepp, bortsett fra K26-turbo, åpen eksos og annen programvare var den helt orginal. UFO-skivene har større diameter enn S6-skivene, så de bremser faktisk bedre. Ulempen er at de koster skjorta å bytte (ihvertfall på begynnelsen av 00-tallet når jeg hadde bilen) og flere slet med at det fort ble kast i de. Så at du har S6-fjærbein er ingen ulempe mener jeg. Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimmi 34 Skrevet 10 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 10 August, 2017 Aah endelig en bil virklig etter min smak! Gratulera så mye med en flott bil, med kanon motor! Du kommer til og få mye glede med denne. Kjekt med disse at dem er galvansiert og, så dem holder seg meget bra under ! Abonerer og følger med [emoji41]Mvh Audi entusiaist og Audi S2 Sedan eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfaduden 371 Skrevet 10 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 10 August, 2017 Deilig å se at flere setter pris på åttitalls sedaner! Selv har jeg jo vokst opp med disse rekkefemmerene brummende i nabolaget og det er noe eget med en fin 100/200 i det karosseriet. Særlig liker jeg avant, så stygg at den er tøff, men sedan er fint det også! Gleder meg til å følge med her. Denne er jo en del større enn min åttitalls sedan, men artig å se noen ta vare på disse. Flaggskipet dette vel før V8 kom? Siter "Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson Magnus Skjølsvik Svendsen 1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione 2017 Mercedes B250e ♛ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie 463 Skrevet 11 August, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 August, 2017 20 timer siden, Knutis skrev: Jepp, bortsett fra K26-turbo, åpen eksos og annen programvare var den helt orginal. UFO-skivene har større diameter enn S6-skivene, så de bremser faktisk bedre. Ulempen er at de koster skjorta å bytte (ihvertfall på begynnelsen av 00-tallet når jeg hadde bilen) og flere slet med at det fort ble kast i de. Så at du har S6-fjærbein er ingen ulempe mener jeg. Stemmer, har hørt det samme. UFO er svindyrt enda, og blir bare vanskeligere og vanskeligere å få tak i... Glad for at det er ombygd 6 timer siden, Gimmi skrev: Aah endelig en bil virklig etter min smak! Gratulera så mye med en flott bil, med kanon motor! Du kommer til og få mye glede med denne. Kjekt med disse at dem er galvansiert og, så dem holder seg meget bra under ! Abonerer og følger med Mvh Audi entusiaist og Audi S2 Sedan eier Tusen takk for det! Blir mange fine stunder med denne, det er jeg sikker på Alt som skal gjøres vil bli godt dokumentert, samme hva det er. 4 timer siden, Alfaduden skrev: Deilig å se at flere setter pris på åttitalls sedaner! Selv har jeg jo vokst opp med disse rekkefemmerene brummende i nabolaget og det er noe eget med en fin 100/200 i det karosseriet. Særlig liker jeg avant, så stygg at den er tøff, men sedan er fint det også! Gleder meg til å følge med her. Denne er jo en del større enn min åttitalls sedan, men artig å se noen ta vare på disse. Flaggskipet dette vel før V8 kom? Det er noe eget med en brummende rekkefemmer ja, helt enig Avant-utgaven er endel skjeldnere enn sedanutgaven slik jeg har forstått det, 1616stk. laget av avant utgaven, og litt flere av sedan utgaven. Dette (200 20v) representerer datidens "RS6", mens 200 10v representerer datidens "S6", om man ser det på den måten. V8 var den som etterhvert ble til dagens A8 Siter * Bruksbilen i Norge - 2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato) X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016) X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013) * Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)http://www.detailers...es-audi-a8-42q/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 11 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 11 August, 2017 V8 har samme karosseriet som 200 20v, men med kosmetiske endringer som annet panser, andre lykter, grill og fangere. V8 ble produsert samtidig som 200 20v, og var naturlig nok oftest enda bedre utstyrt men også dyrere. Rett før produksjonen av 200 20v begynte, laget de også 200 10v exclusive som hadde alt utstyr. Disse hadde 1B-motor med mekanisk sprut, og 200hk. Disse er kanskje de sjeldneste, har bare sett 2-3 stykker av de i Audi-landet Norge. Håper det går bra med litt generell Audi-avsporing i tråden din North Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie 463 Skrevet 11 August, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 August, 2017 9 timer siden, Knutis skrev: V8 har samme karosseriet som 200 20v, men med kosmetiske endringer som annet panser, andre lykter, grill og fangere. V8 ble produsert samtidig som 200 20v, og var naturlig nok oftest enda bedre utstyrt men også dyrere. Rett før produksjonen av 200 20v begynte, laget de også 200 10v exclusive som hadde alt utstyr. Disse hadde 1B-motor med mekanisk sprut, og 200hk. Disse er kanskje de sjeldneste, har bare sett 2-3 stykker av de i Audi-landet Norge. Håper det går bra med litt generell Audi-avsporing i tråden din North Klart det, så lenge det er relevant er det gull Siter * Bruksbilen i Norge - 2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato) X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016) X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013) * Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)http://www.detailers...es-audi-a8-42q/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders MK 104 Skrevet 11 August, 2017 Rapporter Share Skrevet 11 August, 2017 Ble litt betatt av den Audi'en der, jeg. Når jeg først er betatt forventer jeg masse updates med masse tekst og masse bilder 1 Siter The more you clean, the more you’ll notice it's dirty. If you’re not careful you’ll end up polishing the inside of the tyre valves and then not wanting to use your car if it’s raining. This behaviour is called “being a concours enthusiast” and it’s very dangerous. Many “concours enthusiasts” go on to be murderers. - Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie 463 Skrevet 13 August, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 August, 2017 Siden det ble noe mer respons enn forventet (mildt sagt ) har jeg prøvd så godt jeg kan å ta bilder av hva jeg har gjort så langt. Bilen ble altså kjørt hjem fra Rørvik til Mosjøen (cirka 30 mil en vei). Det ble fyllt 98 blyfri på Kolvereid. Turen hjem gikk veldig bra, med unntak av at når man oppnådde bortimot maks ladetrykk ( ~1.4 bar) så var det som om ECU kuttet tilførsel av bensin (fuel cut) og bilen harket deretter. Prøvde å kjøre med litt mindre pådrag, da gikk den meget godt gjennom alle girene. Dermed konkluderer jeg (IKKE mekaniker i det hele tatt) om at det ikke er noe turtallsrelatert, men heller et trykk-relatert problem den ene eller andre plassen. Har også fått tips om at det kan være LMM som trenger seg en rens. Da jeg hadde kommet vel hjem ble bilen kjørt inn i "detailer-bua", og jeg startet litt feilsøking.Snapchat-784316893 by Northhomie, on FlickrSnapchat-979164594 by Northhomie, on Flickr Etter en del lesing i Haynes-boka og litt googling, kom jeg frem til at det kunne være luftmengdemåler som trengte en rens. Jeg snudde meg dermed litt bort fra dette problemet, og startet med noe helt annet, nemlig lyspærebytte i fronten Ikke noe fancy saker, blir holdt originalt (halogen). Men lever i troa om at ferske pærer er bedre enn pærer med uante antall timer Gammel pære til venstre, ny pære til høyre (byttet både H4 pærene, og H3 pærene).20170811_004530 by Northhomie, on Flickr Det var på dette tidspunktet jeg skulle starte bilen, for å sjekke om lysbildet ble noe bedre etter å ha byttet alle pærer på kun den ene siden. Da skjedde dette:Snapchat-230008600 by Northhomie, on Flickr Det hørtes altså ut som om startermotoren først slo inn, dro motoren rundt etpar ganger og mistet deretter strøm til startsolenoid (bendix frigikk) for så å få strøm igjen et lite millisekund.. Nok til at den koste seg litt med svinghjulet... Etter dette skjedde, var det ikke liv i starteren i det hele tatt. Ingenting skjedde når jeg vrei om nøkkelen. Jeg regnet med det var noe feil med starteren, så det første jeg gjorde var å ta ut starteren først som sist. Den var jo blank og fin...20170805_183333 by Northhomie, on Flickr Etter mye om og men, fant jeg ut at ledningen som går fra relèboks til startersolenoid var dårlig kontakt i. Grunnen til dette fant jeg ut rimelig kjapt: 20170807_224242 by Northhomie, on Flickr Den tykke ledninga er altså feeden til starteren fra batteriet. Den tynne ledninga er plussledning til startersolenoiden, fra relèboksen.. avisolert, irret og fin... Denne lå delvis mot gods også, så det var jo ikke så rart at ting ble som dem ble.. For å få bukt med dette, ble diverse deler demontert for å få frigjort litt plass.20170807_210129 by Northhomie, on Flickr20170807_202756 by Northhomie, on Flickr20170807_202821 by Northhomie, on Flickr Ledningene ble dratt opp, slik at jeg kunne holde på i stående stilling over motorrom i steden for å ligge under motorrom (ledningene er de to røde som går ned i intet, foran turbo):20170807_202918 by Northhomie, on Flickr Her var også den solide plussledninga fra batteri til starter ganske sliten.. faktisk nesten helt gjennom begge isolasjonslagene!20170807_224227 by Northhomie, on Flickr Den tykke plussledningen ble re-isolert, mens den tynne irrede ledninga ble kappet ned med cirka en halvmeter for så å bli skøytet med en ny20170807_234246 by Northhomie, on Flickr20170808_014937 by Northhomie, on Flickr oversiktsbilde av de to ledningene det jobbes med20170808_014932 by Northhomie, on Flickr Ferdig isolert solenoid-ledning 20170809_191947 by Northhomie, on Flickr20170809_191958 by Northhomie, on Flickr Etter dette var gjort, kom jeg til den konklusjonen om at det var kanskje like greit å kvitte seg med et potensielt problem frem i tid. Siden starteren mest sannsynlig er like gammel som bilen, kom denne på døra dagen etter20170809_172214 by Northhomie, on Flickr20170809_173559 by Northhomie, on Flickr Den nye starteren har samme delenr som den originale, men er 1.4kw i steden for 0.73kw som den originale var. Alt i skjønneste orden, montert og testet!20170810_230950 by Northhomie, on Flickr Så startet monteringen av luftfilterboks og diverse. Fant ut at det nedre varmeskjoldet måtte gjøres noe med, ettersom det hadde fått litt medfart av varmen.. Det gikk fra dette, til å bli matt sort (desverre ikke bilde):20170807_205604 by Northhomie, on Flickr Det øvre skjoldet ble polert med Autosol.20170810_225412 by Northhomie, on Flickr Litt løv ble rensket fra øvre del av motorrom, både oppå og under deksel. Før og etterbilde:20170802_183343 by Northhomie, on FlickrSnapchat-1556910391 by Northhomie, on Flickr Må forske videre på fuelcut-problemet (om det er det), men bilen ble MYE bedre etter rens av LMM Snapchat-1328620986 by Northhomie, on FlickrSnapchat-1151994332 by Northhomie, on Flickr Så til sist: Siden bilen har stått i ro siden 2011, har det ikke vært skilt eller EU på bilen siden den tid (forrige EU ble tatt i 2009). Jeg fryktet at det skulle være en god del småting som foringer i forstilling, bakstilling osv som måtte byttes, men fikk meg en god start på dagen da jeg var på EU tidligere i uka. To stk. toerfeil, hvorav den ene var ABS-lampe (kan vel strengt tatt være alt fra en føler til hjernen) og et rustent bremserør bak. Dette gikk altså langt over mine forventninger, og jeg håper å ha bilen på skilt igjen i løpet av uken! Snapchat-1511712213 by Northhomie, on Flickr 7 Siter * Bruksbilen i Norge - 2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato) X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016) X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013) * Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)http://www.detailers...es-audi-a8-42q/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.