Gå til innhold

Erfaring med PolishAngel produkter?

Recommended Posts

Skrevet

Hei, er det noken som har erfaring med PolishAngel produkter? 

Master Sealant har eg lagt på ein bil. Lett å legge på og å ta av. Holdbarheiten på dei bilene eg skal legge på, finner vel eg ut. 

Men er det andre produkter folk har prøvd? Scandicshine har jo rabatt på produktene🙈

ballemann
Skrevet

Har prøvd mye av det, jeg liker alt! 

Polishene er kanskje litt tynne i konsistens, men veldig drøy og lang kjøretid.

fellesnevneren må være enkel og drøyt 👍

Skrevet

Hmm, kan fort bli litt testing av andre produkter da. 

Allerede bestilt Palm Balm, (før voks produkt) Palladium (metall polish) og Jubilee. (voks) 

Skrevet

Har Famous voks i samlingen men ikkje rukket å prøve den ennå. 

Skrevet

Blir vel ein liten bestilling imåro. Får vel teste litt på eigne køyretøy. Og Master Sealant blir nok lagt på alle køyretøy som trenger litt beskyttelse. 

Men har ikkje bestemt kva eg legger på eigne køyretøy. 

• Moderatorer
Skrevet

Testet ut cosmic for noen år siden. Ingen annen erfaring. Men er en annen bruker som har testet et par forskjellige. Bare å bruke søk funksjonen :)

Skrevet

Har søkt litt på Master Sealant før. 

Virker som om coatingene ikkje er so altfor begeistra for den norske vinteren! (Men det gjelder vel det meste av beskyttelse) 

Larsenius
Skrevet
1 time siden, todleif skrev:

Har søkt litt på Master Sealant før. 

Virker som om coatingene ikkje er so altfor begeistra for den norske vinteren! (Men det gjelder vel det meste av beskyttelse) 

Har hørt det samme om Master Sealant selv. Nå er jeg derimot positivt overrasket over produktet. Jeg kjørte finsteg før legging av Master Sealant i September. Den er vasket omtrent annenhver uke gjennom vinteren og kjørt ca. 13 000km siden da. I januar glemte jeg meg og vasket den med Koch Nano Magic såpe, men frem til da sheeta den veldig bra etter håndvask og gjør det fortsatt.

Bilpleielogg

- 07 Bmw E60 LCI 525D

Skrevet

Master Sealant er vel ein lakkforsegler. Den ser ut til å ha grei holdbarheit for dei fleste. 

Da eg ikkje har garasje, blir nok ikkje coating testa av meg. 

• DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår