Gå til innhold

Recommended Posts

einarhelge
Skrevet

2 år er vell på fine sommerveier der lette regnbyger er eneste utfordring, hehe [emoji4]

Vask 2-3 ganger i uken sliter på hvilken som helst beskyttelse. Sånn går det når bilen skal se presentabel ut til enhver tid [emoji1]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

alexanderst
Skrevet
1 time siden, mariushh skrev:

Jeg mener at dersom man legger på en form for QD kan man jo få beeding også på ubehandlet bil?!?

Derfor liker jeg ikke sprayer som gir beskyttelse. En vet jo aldri når det er på tide med et nytt vokslag, eller hvor lenge det egentlig holder :)  

Skrevet (endret)

ville vel heller brukt en annen type spray forsegling en aqua wax, noe ala wetcoat, hydro2 og Protector wax :)

siste nevt da er greiest da den kjøpes i 10l og blandes 1:100 det vil si at dere har produkt ganske så lenge :P

Endret av Freakshow

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Skrevet
23 timer siden, Belle skrev:

Den forseglingen er som regel borte lenge før 22k km:) lite imponert over den 

hvem da?

Freakshows E39 530DAT

Skrevet
14 timer siden, Belle skrev:

Carbon Shield som det er snakk om, den holder ikke 6mnd på en bruksbil som behandles pent (har sett dette med egne øyne fra den ble lagt på bil)

ah okey! :P

Freakshows E39 530DAT

_Makki_
Skrevet

er Carbon Shield det nye Autoglym Lifeshine? ;)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

• 2 years later...
Skrevet

Tar opp denne igjen, etter at første innlegg er «borte»...

Har fått tilbud om dette på ny bil, og lurer på det... men, er det verdt pengene?

Skal beskytte både lakk, vindu og tekstiler. Bilen blir bestilt med Alcantara seter, trenger de i tilfelle noe forsegling?

Hvordan er forseglingen av lakk? Tåler den Prickbort, eller forsvinner den? Er det meningen å kunne legge voks utenpå for ekstra glans, eller blir det feil? Står ikke at den tåler noe mer enn en «vanlig» forsegling...medfører det riktighet?

Er det bedre resultat av Collinite 845 2 ganger i året i steden?

Truls

Skrevet

Carbon shield er vel autoglym sitt forsøk på å lage en serie produkt med bedre holdbarhet enn det de tidligere har levert. Ut fra en veldig kort lesing ser det blant annet ut som at lakken får en eller annen forn for coating. Da er nok voks bare tull. Jeg blir skeptisk når de reklamerer med 6 års garanti, men hvor bilen må rebehandles årlig for at denne skal opprettholdes. Veldig mange faktorer påvirker varighet på lsp/coatinger. Sjekk hva totalprisen med 6 renehandlinger vil bli.
Alcantara kan med fordel få en forsegling. Her kan man bruke et hvilket som helst middel for stoffimpregnering (gtechniq I1 f.eks). Vinduer er latterlig enkelt å påføre noe som gir god avrenning. Scholl neo har jeg brukt på side-og bakruter på flere av mine biler med lang og god holdbarhet.

Jeg ville sjekket totalpris for denne pakken og om det var noen detailere i nærheten som kan ta samme jobben men med andre produkt og med mer realistiske «garantiordninger».

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår