Gå til innhold

Hvilken farge er best mtp rds, riper etc..

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vet at sølvgrå er fin, der er det ikke på langt nær like lett å se defekter som på mye annet. Noen andre farger som egner seg bra til å "skjule"?

Skrevet

Hvit lakk er vel vanligvis vanskelig å se riper o.l i.

• DCN Poeng 1

- 2016 LR D4 3.0SDV6 HSE

- 1995 AR GTV 2.0TS

Skrevet

Dess mørkere dess verre er vel en grei pekepinn? Lyse farger kamuflerer naturlig nok lysbrytninger og hvit striper bedre.

2014 VW Golf stv.

alexanderst
Skrevet
43 minutter siden, Øyvind G skrev:

Koksgrå er også en veldig fin lakk sånn sett. Synes også dette er en finere farge enn sølv og hvit.

+1

Skrevet
57 minutter siden, Øyvind G skrev:

Koksgrå er også en veldig fin lakk sånn sett. Synes også dette er en finere farge enn sølv og hvit.

Jeg hadde en Passat i United Grey (koksgrå) før jeg kjøpte DS5'n i perlemor hvit. Vil si passaten hadde mye mer synlige riper enn DS5'n. Verdt å merke seg at det er perlemor hvit. En kollega har en blank hvit E-klasse, den skjuler jo absolutt ingenting.

2014 VW Golf stv.

Skrevet
15 timer siden, OleMo skrev:

Jeg hadde en Passat i United Grey (koksgrå) før jeg kjøpte DS5'n i perlemor hvit. Vil si passaten hadde mye mer synlige riper enn DS5'n. Verdt å merke seg at det er perlemor hvit. En kollega har en blank hvit E-klasse, den skjuler jo absolutt ingenting.

Ikke RDS, riper etc? Så for meg at hvit skulle være kurant sånt sett..

• Moderatorer
Skrevet

Har mye erfraing med både grå, sølv og hvit bil.

I mine øyne er sølv mest kurant, da det både skjuler rds\swirls og skit best.

Hvit skjuler rds\swirls enda bedre som regel, men all dritten synes veldig godt.

På grå bil kommer det veldig ann på gråfargen. Selv om man har koksgrå bil kan noen nyanser skjule dritt veldig godt, mens andre nyanser så synes all dritten. Swirls og rds synes bedre på koksgrå enn på sølv og hvit, men også her spiller lakknyansen en stor rolle.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår