Gå til innhold

Recommended Posts

RobinHalvis
Skrevet

Hei lurte på om noen kan si meg hva jeg burde bruke til stoff interiør etter jeg har renset det?  

Har tenkt på gtechniq smart fabric 

hvordan ska man legge det på?

bare spraye en lett dusj å så tørke over me MF ?:)

cheffen
Skrevet

Har kun brukt Nanolex sitt produkt, da sprayer jeg på og bruker en applikator til å fordele litt utover stoffet.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

einarhelge
Skrevet

På tekstil så sprayer jeg Gtechniq smart fabric rett på, sprayes det nært plast eller skinn tørker jeg over med bomullsklut for å unngå flekker på plasten/skinnet.

Det er et universalprodukt og kan brukes på de fleste overflater du vil imprignere.

Barnehageklær er morsomt å ta det på, kun mine barn som beader i regnet[emoji23]

Edit; la inn at jeg snakket om gtechniq

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

RobinHalvis
Skrevet
2 timer siden, cheffen skrev:

Har kun brukt Nanolex sitt produkt, da sprayer jeg på og bruker en applikator til å fordele litt utover stoffet.

Men gtechniq funker like bra ? Eller burde jeg heller kjøpe nanolex? :) 

kjøpte just w2 Rens å den var jeg kjempe fornøyd med! :D 

longbow
Skrevet

Kor lang holdbarhet er det på nanolex'en?

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

cheffen
Skrevet

Jeg har ikke hatt så bevisst forhold til holdbarhet, faktisk. Får prøve å helle litt vann på førersetet og se hvordan det oppfører seg.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

cheffen
Skrevet (endret)
27 minutter siden, RobinHalvis skrev:

Men gtechniq funker like bra ? Eller burde jeg heller kjøpe nanolex? :) 

kjøpte just w2 Rens å den var jeg kjempe fornøyd med! :D 

Så vidt jeg vet er Gtechniq sin et godt produkt. Dersom du foretrekker å handle et sted der de fører Gtechniq ville jeg ha handlet der. Antar du handler hos Bilnerden siden du bor i Kristiansand :)

Endret av cheffen

RobinHalvis
Skrevet

Ja går som regel i bilnerden siden det er så nærme :) Får bestille en flaske å prøve 

einarhelge
Skrevet

Gtechniq vil du ikke bli skuffet over [emoji106]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår