norwegianel

Har noen erfaring med Kamikaze Collection?

Lest litt rundt på nettet om Kamikaze sine produkter, men finner lite brukererfaringer. Stort sett info fra forhandlere. Er dette et "for godt til å være sant" produkt tro? Ut ifra hjemmesiden deres http://www.kamikaze-collection.com/ ser jo dette ut som imponerende produkter, men den jalla engelske oversettelsen dems ødelegger jo litt helhetsinntrykket.

Forøvrig en god presentasjon på den amerikanske distributøren sine sider http://www.esotericcarcare.com/

Har noen her inne prøvd, eller kjenner til noen som har prøvd noen av deres produkter?

Mvh

Frode

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis og jeg prøvde kamikaze produktene her om dagen.

For meg virket dette som svada og svindel.

Videoen som ligger på youtube hvor de utfører en 50\50 test og riper opp panelet er bare juks.

Der er det bare produkt som ikke er tørket, som flyter inn i ripene som blir laget. Vi prøvde på en gammel bakskjerm jeg hadde liggende.

Dennis her på forumet kan sikkert kommentere ytterligere, da vi la dette på deler av hans bil.

Mulig det har blitt bedre etter noen dager med herding. Men det må han uttale seg om.

Endret av magne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis og jeg prøvde kamikaze produktene her om dagen.

For meg virket dette som svada og svindel.

Videoen som ligger på youtube hvor de utfører en 50\50 test og riper opp panelet er bare juks.

Der er det bare produkt som ikke er tørket, som flyter inn i ripene som blir laget. Vi prøvde på en gammel bakskjerm jeg hadde liggende.

Dennis her på forumet kan sikkert kommentere ytterligere, da vi la dette på deler av hans bil.

Mulig det har blitt bedre etter noen dager med herding. Men det må han uttale seg om.

Supert Magne!! Takk for raskt svar.

Var akkurat det jeg var redd for, at dette er "svada og svindel".

Håper det kommer flere tilbakemeldinger her som kan bekrefte-, evt. avkrefte dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Magne sier fikk jeg veldig inntrykk av at dette er Snakeoil. Ingen av de 4 produktene jeg handlet fungerte slik som på videoene eller i nærheten.

Skal få prøvd igjen, men første inntrykket jeg fikk var ikke bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdyp gjerne litt mer Dennis?

Husk at coatinger skal herde i flere dager om du ikke bruker IR-lampe..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive