Gå til innhold
matsi

Roterende maskin

Recommended Posts

matsi    4
matsi

Hei.

Jeg har ikke kjørt med roterende før. Kun kjørt med DA.

Hvis jeg vil prøve meg med roterende funker biltema sin da?

Hvis jeg bytter bakplate og har skikkelige pads?

Gidder liksom ikke kaste ut flere tusen på maskin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
matsi    4
matsi

har liksom ikke lyst å kjøpe dyr maskin når jeg ikke har prøvd dette før. Kanskje greit å prøve seg litt frem med billigt først ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glans    0
Glans

hei. maskinen til biltema funker den.

her har grep,turtall,støy og vekt noe og si for og få det optimale resultat.

men funker det gjør den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skydancer    161
Skydancer

Jeg hadde gått for kvalitet med en gang. Dette pga ergonomi og kvalitet. Du kommer helt sikkert til å oppgradere etter hvert og om du da allerede har brukt penger på en maskin det er umulig å bli kvitt er det som å kaste penger ut av vinduet... En skikkelig roterende maskin får du glede av i mange år :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Hvis det er lysten på roterende mer enn et umiddelbart behov, hadde jeg ventet til det dukket opp en brukt kvalitetsmaskin.

Roterende kan brukes på tunge grovjobber DA-maskinen ikke mestrer så bra. Da er det synd å sitte med en billig wannabe roterende som har "astma" og kneler i turtall ved belastning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rayhaako    522
Rayhaako

Ville absolutt lånt meg en roterende av litt kvalitet - da danner du deg raskt et inntrykk. Det er nokså stor forskjell mener jeg på både prestanda/komfort mm. fra en dyrere maskin til billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

her har grep,turtall,støy og vekt noe og si for og få det optimale resultat.

Her glemmer du faktisk det viktigste momentet med en god roterende maskin, og det er en sterk motor med bra dreiemoment. Du kan ha så mye watt og turtall du bare vil, men uten dreiemoment blir maskinen tilnærmet ubrukelig. Dette er biltemamaskinen et godt eksempel på, med grov pute og polish og mye press stopper den nesten opp, å blir ubrukelig og irriterende til alt annet enn finpolish uten press.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
regeli    59
regeli

Flex PE 14-2 150 fikk jeg testet ut i helgen da jeg har "vokst opp" med Oscillerende. Meget imponerende hva den kan gjøre i forhold til en Rupes på hard lakk viss en ser på tid brukt/korrigeringsevne. Ser maskinen ligger på over 5 lapper her i landet, men går en i utlandet på 230V, så er det lett å finne en til 3500kr, men da med feil strømplugg på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig